Gå til innhold

Hvilke klær har dere med på barsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hva dere andre har med dere av klær på barsel?

Jeg har med noen haremsbukser fra Cubus. Synes de er utrolig gode nå også! :) Ellers likte jeg ammesingletter fra H&M godt sist. Sammen med knappe-jakker eller hetttegensre med glidelås. Jeg må ha gode, myke "kose"-klær :)

Har vært å lett etter noen nye hettegensre med glidelås, men finner ingen fine... Cubus har noen ensfargede kjedelige bare. Noen tips?

Ellers er jeg også på utkikk etter flanellnattskjorter. Synes de er perfekte å ha på om natta når man må ligge uten dyne å amme :) Men det er lite av det også! Bare flanellbukser. (de hadde noen på sørbø, men synes 500 kr er litt vell dyrt for en ammenattskjorte..).

Jeg leter også litt etter fine rosa fleespledd til den kommende prinsessen min! Noen som vet hvor de selger det?

(Jeg bor i Stavanger)

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg ar kjøpt rosa kosepledd på KID til babyen. Det er kjempefint.

Har pakket med meg svarte tight + svart joggebukse. Ellers lange singletter med spagettistropper så det er lett og amme. Og over skal jeg ha en lang cardigan. Har også tatt med meg en god hettegenser.

Har ikke kjøpt meg noe til natten. Bruker ikke nattklær til vanlig så jeg tror ikke at jeg har bruk for det. Når jeg står opp tar jeg morgenkåpe rundt meg.

Skrevet

Jeg har med 2-3 joggebukser, noen lange singletter, hettejakker og en stor varm strikket jakke. Har også en pysj jeg kan bruke om natta, da jeg rekner med å fryse når jeg står opp til lillegull :) og ULLsokker :D

Skrevet

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/80164766#/50164763/

Jeg har kjøpt inn noen sånne fra ikea, kjempe gode å myke og er fine å pakke/reive henne inn i med helsepledd utenpå!

Tenkte jeg skulle kjøpe lilla helsepledd fra kid/princess sånn at det ikke blir for mye rosa :)

Regner med det blir mye kosedresser og ammesingletter på meg. Tar ikke med meg olabuksene jeg brukte før jeg ble gravid denne gangen iallefall, det gjorde jeg nemlig sist og ble bare sååå skuffa da jeg skjønte at jeg ikke var så tynn alikevel he he!

Skrevet

Jeg skal i allefall ikke gjøre som forrige gang å ha med meg mest thights, for med den bleien som jeg måtte ha på meg var ikke det mye sexy altså. uansett om man har lang cardigan over så vises den bleierompa. Så her blir det vide bukser i allefall. jeg lurer på hvordan de ammesinglettene fra HM er, for her på HM så selger de dem ikke :( har de dem i katalogen? liker de spagetthi stroppe singlettene fra cubus til 2 for 149 jeg :) har to vide mammabukser om jeg har kjøpt på HM så de blir nok med. kanskje jeg skal ha med en finere bukse til hjemreisen ettersom jeg blør litt mindre da og kan gå med vanlig bind.

Annonse

Skrevet

Hvis du kan å strikke og ønsker å slå ihjel litt tid fant jeg en kjempe enkel oppskrift på helseteppe i ull fra Dale baby ull. 120 masker rett strikk på 5 nøster, ble kjempe mykt og deilig!

Skrevet

Takk for fine tips :) Jeg hadde ambisjoner om strikking, og har strikket to lapper i et lappeteppe... men det er mange md siden, og jeg er ikke kommet lengre... Spørs om jeg får ta det opp igjen hvis jeg blir gående mye lengre å vente...

Ang ammesinglettene til H&M så kjøpte jeg mine i 2009. De hadde ikke noen på kvadrat nå.. Så mulig de ikke selger de lengre? De ble iallefall solgt to og to sammen, en sort og en hvit. Jeg synes de er perfeke! Hvis man drar opp genseren og så åpner ammesingletten vises omtrent ikke noe hud, så da var det veldig greit å amme over alt syntes jeg! Ikke så gøy å sitte med hele den slappe magen ut i offentligheten... ;)

Har det jeg MÅ ha nå, men får bruke de neste dagene/ukene på å handle inn litt ekstra små ting som kan være kjekt å ha :)

Skrevet

Jeg kjøpte ammesingletter på H&M i fjord (får to tette). De er faktisk så gode at jeg bruker de nå også he he

Eneste som er litt dumt med de er at det er lite plass til puppene i dem syns jeg, går akkurat nå liksom, og har kjøpt str L... Jeg har små pupper da, men de skal jo fylles opp med melk også!

Skrevet

ja, de er kanskje ikke noe for de med store pupper... Jeg bruker vell en 75c til vanlig, men mine pupper ble ikke så mye større selv om det kom melk, så da funka singlettene greit ;)

Har brukt mine hele tida jeg også, så kunne godt trengt et par nye!

Skrevet

Hei :)

Har og med haremsbukse fra cubus og en mammabukse fr hm.

sigletter og cardigans! Ingen nattøy, bruker ikke det til vanlig ellers og husker fra forrige gang at jeg var utrolig varm heletiden på barsel!

Har og vært på jakt etter ammetoppene til hm. Brukte de kjempe masse med nr 1,men når jeg spør så er det ingen som vet om de får de inn igjenn.. ( Kommer fra Bergen) Men har funnet noen som er nesten make på Lindex i svart og hvit så har kjøpt de!

Masse fine kose pledd på barnas hus og kid om dagen!!

Skrevet

Jeg husker godt fra forrige fødsel at jeg følte meg skikkelig uvel i joggebukse og ammesinglet.. Joggebuksa strammet på pløsemagen og sigleten fremhevet det hele! Hadde også kjøpt meg en kjempefin pysj som jeg trodde kom til å bli vid og god. Men den var også ubehagelig og feil pga strikk i livet. Denne gang tar jeg med meg gravid-tights, vide bukser med bred strikk i livet og lange tunikaer til å ha over. Skal ikke amme offentlig på sykehuset anyway, så om jeg må brette opp en vid tunika gjør det ingenting. Kan forsåvidt ha amme-singlet under også. Om natten bruker jeg sykehusskjorte:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...