Gå til innhold

ønsket om et barn til....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mistet babyen i magen i sommer. var i tjuende uke. det var virkelig det verste jeg har opplevd... det var en liten gutt og det vi har igjen er en grav... han skulle ha vært i magen min. vi hadde vært prøvere i et år og gleden var ubeskrivelig stor da det endelig klaffet. uendelig stor glede. og jenta vår såg fram til å bli storesøster. istedet gikk det feil vei for oss. vi var på ordinærulrtalyd og fikk vite at barnet var død. rart å dra hjem den dagen som egentlig skulle være en stor og fin dag. i sttedet ble det sykehuset neste dag og føde en bitteliten baby som aldri skulle få bli med hjem... livet kan snu brått og brutalt. denne gutten er like høyt elsket som storesøster.

tusen takk for de ukene du var i magen min, lille venn, så jeg fikk kjenne deg inni meg.

ønsket om et barn til er blitt enda større enn noen gang. jeg håper inderlig vi får en ny sjanse snart. savnet av en baby i magen er stort, ser gravide og nyfødte hele tiden... når jeg endelig har en god dag, kommer det alltid noen som skal minne meg på dette. de gjør det for å være hyggelige. det vet jeg, men jeg klarer ikke å si at jeg ikke vil snakke om det for jeg har en god dag. da gråter jeg igjen når jeg kommer hjem...

Livet er blodig urettferdig....

sorgen er stor og denne lille gutten vil alltid ha en plass i hjertet. vi har fokus på det vi har og det er storesøster. hun er så god og sprer så mye glede. og jeg håper at jeg kan gi henne et søsken snart.

Dette er et lite sukk fra en mor som har det litt bedre nå, men har en tankefull dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tårene bare triller :( så utrolig urettferdig og trist :( :(

veit ikke hva jeg skal si,men jeg håper du får det du ønsker. At du blir gravid igjen snart og at det går bra..

lykke til <3 <3 <3

stor klem

Skrevet

Jeg trenger ikke trøstende ord. det er en klem og varme tanker en kommer langt med. jeg måtte bare få skrive det ned, måtte få det ut.

legen sa at det var bare å begynne med folat og sette i gang, for jeg har fått et friskt barn før og dette var max uflaks. jeg håper han har rett. jeg fikk ihvertfall motivasjon. jeg trengte ikke en gang å vente på mensen sa han. men nå har den dukket opp, og det er egentlig greit å vite at den er kommet og at kroppen er ordentlig i gang igjen. jeg ser at du og har hatt en sa. det er trist, håper det blir med deg og snart:)

Skrevet

Takk for at du er så modig å dele tankene dine med oss.

Masse lykke til og en stor klem her i fra også.

Skrevet

Huff og uff, dette var trist å lese :(

Kondolerer så masse.

Måtte spiren snart sitte hos deg <3

*Ønsker bare å gi deg en god klem*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...