Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja det er første ja:) Ikke forsøkt tidligere heller.

Jeg kan tenke meg det er en stor opplevelse selv om det er andre gang!. så gratulerer så mye til deg også! Jeg er litt stresset da jeg føler det er mye jeg burdte vite om hva jeg skal gjøre nå fremover, men tenker og få tatt en time hos legen og få litt rådgivning. Om det ikke finnes en "gravid hjelpetelefon" ;)

Annonse

Jeg er 4 + 6 i dag,testet positivt for snart en uke siden. Dette er andre gang for meg, og det blir nok veldig spennnende. Men sliter litt med at jeg sammenligner med første gang og har vanskelig for å tro på at jeg faktisk er gravid fordi jeg ikke kjenner det samme som sist. Forrige gang visste jeg nesten ingenring om svangerskap, så kjente vel ikke etter heller, da.

Gratulerer med spirer!

Gratulerer så mye! (Til dere alle forsåvidt ;)) Jeg testet positivt på tirsdag denne uka, den 13. Jeg var da 3+4. Er 4+0 i dag :) Veldig hyggelig å se "gravid" lyse mot meg, men vet jo at det er veldig tidlig enda. Får bare krysse fingra og håpe at den lille klorer seg fast ;)

Tusen takk alle. Og gratulerer til alle! Jeg hadde bommet noe på beregningen min, så nå er jeg da 7+2 ca på vei. Uke 12, kom til meg! Frisk og fin. Tiden går så sakte nåååå..... =).... Kjenner det stikker og står i hvertfall så det strekker seg der nede. Ellers er formen knallfin!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...