elin Skrevet 9. september 2011 #1 Del Skrevet 9. september 2011 Jippi!! Jeg har laget egen side for oss på Facebook. Der kan vi også prate sammen, og vi kan dele diverse ting. Håper du liker det: http://www.facebook.com/pages/Barn-i-magen/214478305276437 Elin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
It's all about me Skrevet 9. september 2011 #2 Del Skrevet 9. september 2011 Nei hjelpes, nei takk. Hva tror du alle vil tro hvis jeg plutselig liker en side som heter Barn i Magen? Jeg har da ikke barn i magen lenger, og har ingen planer om å få det igjen noen sinne. Så klipper og limer litt fra det jeg skrev inne på en annen tråd her: "En sammenslåing er greit det, er jo mange forum som allerede er felles. Men da må dere for all del kalle hele sulamitten Din Baby og ha et underforum som heter Barn i Magen, ikke omvendt.....hvis jeg har skjønt hva dere tenker rett. Barnet er jo i magen bare 9 mnd, men utenfor i mange år. Og ungen i magen var da min baby selv da den lå inni magen". Jeg kommer aldri til å bli medlem av et forum eller like en side som heter Barn i Magen, det blir helt feil hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 9. september 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 9. september 2011 Heisann. Det er helt i orden. Ikke noe problem! Elin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå