Jojo x3 Skrevet 9. september 2011 #1 Skrevet 9. september 2011 Ja, her begynner det å bli kaldere og da blir det snart fyring her i huset. Men, hva gjør jeg med barnesikring? Fins det grind å ha rundt? Blir ikke den isåfall varm? Ikke fyre? Hva gjør dere?
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 9. september 2011 #2 Skrevet 9. september 2011 Har peisgrind. Fåes kjøpt i flere størrelser. Tror det er babydan som er produsenten av den vi har. Den blir ikke varm. Grunnen til at vi har grind, er at selv om man kan lære barna å ikke oppsøke ovnen, så har vi erfart at det alikevel kan skje uhell. Vi hadde ikke grinda oppe på sommeren, og når et av barna snublet i nærheten av ovnen så tok barnet seg for på ovnen. Hele handa på glasset. Hadde det vært fyr i ovnen hadde det resultert i store brannskader.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 9. september 2011 #3 Skrevet 9. september 2011 Synes også det er kjekt at jeg da trygt kan gå på do osv, uten å bekymre meg for at ungene rekker bort til ovnen.
Jojo x3 Skrevet 9. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 9. september 2011 Husker du hvor du har kjøpt den? Så bra at den ikke blir varm, blir den varm er jo mye av vitsen av å beskytte borte.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 9. september 2011 #5 Skrevet 9. september 2011 Kjøpte den i en "vedovn-butikk" faktisk. Men har sett de har den i diverse babyutstyrbutikker også. Fant den på babyshop nå Legger ved link. http://www.babyshop.no/grinder-og-hjemsikring/sikringsprodukter/flex-5
Februarmamma 2011 og 14? Skrevet 10. september 2011 #6 Skrevet 10. september 2011 En slik har vi også, gutten er kjempeinteressert i ovnen, krabber og er for ung til å skjønne nei (7 mnd).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå