Gå til innhold

Når er man "sammen", og bør man ta det opp?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Med meg og han som jeg er med nå har det gått fryktelig fort i svingene, men ser ut som begge føler at det er det rette. Han vil være hos meg hele tiden, vi gjør nesten alle ting sammen, han er omtenksom, kjærlig, oppmerksom, tøff, snill og seriøs. Vi har allerede snakket om å flytte nærmere hverandre om kort tid (har litt avstand nå), om at vi begge ønsker flere barn i fremtiden, om syn på ekteskap, arbeidsfordeling hjemme osv. Vi har fungert sammen som en familie (kun jeg har barn fra før) i en liten stund nå.

 

Men... vi har ikke gjort det offisielt overfor venner at vi er sammen, han står fortsatt som "singel" på facebook (uten at det betyr en døyt egentlig), og jeg er litt redd for å ta det opp.

 

Så, hvordan gikk dere frem? For å vite at nå er man liksom sammen? Vi går jo sammen overalt, på butikken, i venneselskap (skal dit ikveld igjen), og folk spør jo om det er kjæresten min osv siden jeg har vært alene lenge. Og da vet jeg ikke hva jeg skal svare? Er redd for å si "ja, det er det", så mener han at det er for fort å annonsere, eller at vi ikke er ordentlig sammen enda?

 

Trenger tips

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan jo bare spørre:

 

"Alle lurer på om vi er sammen.. så, er vi det?"

...også kan du jo bare si att du har lyst å si att dere er det,men redd han har andre tanker om det...:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Jeg kan jo nevne for ham at 2 av mine venninner i går spurte om han var kjæresten min, og hva jeg eventuelt skulle svart?

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo si dere er kjærester, uten at dere sier dere er sammen...

Dvs om dere "blir sammen" så er dere jo forsatt kjærester..om du forstår...

 

Kjærester er liksom en prøveperiode, før dere er "i-sammen-kjærester"... Litt teitt forklart, hvordan jeg mener det..men

 

Du kan jo også svare blidt " Håper på det!"

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juliea+gullet07.03.11

Å moro din situasjon er akkurat som min. Bare at vi er kjærester da bare ikke veldig offesielt ennå pga vi vil være rimlig sikre før vi annonserer det på fb siden jeg har en liten baby..

 

Hvor lenge har dere datet?

Vi har datet 4 mnd og er døds forelsket begge to <3 Gratulerer til deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er mer for min egen del jeg vil finne det ut da. Har blitt sveket flere ganger før, folk som sa de var ute etter forhold, samtidig som de var utro eller egentlig kun var ute etter noe midlertidig tull. Jeg kommer ikke til å be ham om å fjerne singelstatusen fra facebook eller fortelle sine venner om at jeg er dama, det er noe han må bestemme seg for selv, jeg vil ikke blande meg.

 

Men jeg vil gjerne vite hvor vi står akkurat nå, siden vi allerede har snakket flytteplaner, eventuelt forhold til barn og ekteskap osv. Synes bare det er skummelt å ta det opp så han muligens får kalde føtter og stikker.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...