Gå til innhold

Hva betyr dette!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Onsdag morgen tok jeg en test hvor det ble en ganske svak, men tydelig rosa teststrek. Senere på formiddagen tok jeg en til, teststreken ble da enda svakere - men det var mer enn en skyggestrek. I går morges og i dag tok jeg nye tester, men disse var det ingen tegn til strek på en gang.. Har lest at en strek er en strek, men i så fall burde de jo ha blitt sterkere i løpet av to dager? Går det an å få to tester med strek uten at det er noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo ha vært en kjemisk? Har hatt det selv flere ganger... Men krysser fingrene for at det ikke er det hos deg, selvsagt :-) Du får bare ta en ny test om et par dager og se om streken kommer tilbake.

Skrevet

Dette har jeg lurt på en stund, hva er en kjemisk graviditet?

Skrevet

Men i så fall skulle jeg vel ha begynt å blø?

Har enda ikke kommet i gang med noe syklus etter forrige graviditet, så aner ikke om jeg i det hele tatt har hatt EL... Men testene på onsdag kan kanskje tyde på det eller?

Skrevet

Kjemsk graviditet er at egget blir befruktet, men fester seg ikke. Kroppen begynner å produsere hcg ved befruktning, og hos sensitive tester kan det derfor gi utslag før egget er festet. Om jeg har forstått det riktig, da...

Det tar noen dager før man begynner å blø, i hvert fall gjorde det det hos meg. Husker ikke helt, men minst 3-4 dager, tror jeg.

Skrevet

Du skriver forresten at du ikke har att syklus siden forrige svangerskap. Var det SA/MA? Har du i tilfelle sjekket at hcg er ute av blodet fra sist, sånn at det ikke var rester av dette som ga strek for noen dager siden?

Skrevet

Neida, jeg fødte for 6,5 måned siden.. Men har "prøvd" i over 3 mnd på nestemann, og derfor testet med jevne mellomrom. Har ikke fått noe antydning til strek tidligere, og stusset derfor litt over dette rare resultatet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...