Gå til innhold

TIL ALLE SOM VIL BLI SPÅDD!! SE HER!!! *irritert*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir irritert av noen innlegg her inne, der det står -dere hopper over flere av oss, og gidder ikke å spå osv- dette gjør meg sint. Vi prøver så godt vi kan å spå alle her inne, men tror ikke dere at vi har et liv utenfor dette forumet?

Vi kan ikke sitte her inne 24/7 og spå. Vi har et liv vi også.

Jeg kan snakke for meg selv... jeg spår ikke ANONYME. Grunnen til det er fordi jeg ikke vet om jeg allerede har spådd denne personen.

Si en med nicket (lalala3365) ønsker å bli spådd, jeg spår denne personen, så noen dager etterpå lager hun nytt innlegg og spør om det samme, og sånn fortsetter hun. Da får ikke de som ikke har blitt spådd før sjangsen. Så vil dere bli spådd av meg

vær så snill å vis nick og skriv fødselsdato!! :)

Takk for at du tok deg tid til å lese!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjønner deg veldig godt... eg har aldri vert inne på denne siden, får med mine to andre svangerskap var det ikkje en sånn side så da ble eg jo nysgjerrig og ville spør om dere trudde eg var gravid, swkreiv fødseles datoen min og 1/4-85 men det er ingen som har svart men det skjønner eg, dere som kan dette kan jo ikkje sitte innpå heile tiden tilfelle noen legger ut et spørsmål... så stå på dere som har denne gaven... =)

Skrevet

Bra komentar og at du tar litt tak. dere er jo kjempe snille dere som kan spå og jeg er evig takknemlig hvis jeg får svar. men forstår godt at dere har et liv utenom. men akn tenke meg at dte er mange som sitter hjemme og venter på den lille og ikke driver med så mye annet hihi. da blir svangerskapet laaangt! glad jeg fortsatt jobber :-D God helg!

Skrevet

det er jo litt merkelig at du blir irritert når du skriver og spør om folk vil bli spådd- dette er en unik mulighet for mange, og mange lurer på fremtiden. så det er jo klart at du får MANGE henvendelser. det sier seg jo litt selv...

Skrevet

enig med 10.52!!! hi, finn noe annet å bli irritert over- du legger jo opp til dette selv!

Skrevet

hehe morsomt at dere underskriver med anonym når dere ikke er enige :-D

Skrevet

forstår godt at dere ikke rekker rundt,men håper jo alikevel at jeg blir spådd sånn som resten av de her inne:) takk for at dere deler gaven deres med oss her inne. som sagt over: stå på:) ha en fin dag:)

Skrevet

10.52 HVOR?? si meg HVOR har jeg skrevet og spurt om folk vil bli spådd av meg?? Ingen plasser. Om du sikter til overskiften så sier ikke den noe om at jeg spør folk om de vil bli spådd av meg. DETTE innlegget var til alle som skriver at de vil bli spådd, men som blir sure og slenger med kjeften med en gang de ikke får det som de vil.

Vi prøver så godt vi kan å gjør en god jobb her.

Hvorfor ''underskriver'' du med anonym? tør du ikke å stå for det du har skrevet eller?.

Skrevet

MAMMA TIL 2 TROLLUNGER :)

Takk for at du forstår. Dem jeg sikter var de som ikke forstår at vi har et liv utenom og som slenger med lippa. Og så var det en liten info at JEG ikke spår anonyme, og det er det flere som ikke gjør, så kanskje det er derfor de ikke blir spådd. :) Vis nick og skriv fødselsdato/termindato så tar det ikke så lang tid før dere blir spådd :)

Om ingen har sett på deg enda, så kan jeg se om jeg får tid i kveld etter snuppa har lagt seg :)

Skrevet

Takk Blondie :) god helg til deg også!

Skrevet

veronica <3babygirl<3

Ja, jeg forstår fullt ut at dere vil blir spådd, men det er lettere å få napp når folk ikke er anonyme :) har du ikke blitt spådd? skrive et innlegg igjen, så kan jeg se om jeg får tid til å se på deg eller kanskje noen andre gjør det :)

Ha en fin dag du også ;)

Skrevet

det er en grunn for at folk vil være anonyme, det må jo du bare respektere HI.

det er ditt valg om du vil spå dem eller ikke. men ikke kom her å si at folk gjemmer seg bak anonymknappen. det er respektløst syns jeg. jeg er forøvring ikke de to andre anonyme, men jeg VELGER å være anonym, og det har verken du HI eller noen av dere andre noe med!!

Skrevet

Har du i det hele tatt lest hva jeg skriver anonym??! jeg har da ikke sagt at jeg ikke respekterer at folk er anonyme. Men folk som skal slenge med kjeften fordi vi hopper over dem blir sinte på oss, dem blir jeg litt irritert på. Nå snakker jeg ikke om alle anonyme. Men de som gjør dette vet hvem de er. Jeg ga en info at JEG spå ikke anonyme, men gjør det gledelig om de viser nick og fødselsdato. Send en pm om de ikke vil at andre skal se det feks.

Og jeg har ikke sagt at hun gjemmer seg bak anonymknappen. Hun var bare litt tøff i kjeften så derfor spurte jeg om hun ikke tørr å stå for det hun har skrevet med eget nick.

Men merkelig at du skriver HI, og det gjør hun som jeg svarte ovenfor også.. hmm.

Skrevet

leser du i det hele tatt hva jeg skriver????!! jeg blir provosert over at du sier at folk som er anonyme ikke tør å stå for hva de mener! og ja, jeg har lest hva du skriver 2010 baby (fornøyd nå som jeg bruker nicket ditt, noe som jeg forøvrig driter i hva er og derfor skrev jeg HI) og jeg driter i hvem du spår og ikke spår. som tidligere sagt provoserer det meg at du ikke tror jeg står for det jeg mener fordi jeg er anonym. du utleverer deg jo ikke akkurat selv HI (!!!!) når du kaller deg 2010 baby. så om jeg kaller meg anonym eller 2010 baby har du ingen ting med det.

Skrevet

hvorfor bruke tid på dette 2010 baby? spå anonyme om du vil, eller la vær. om folk blir sure fordi de blir hoppet over- la dem bli det..

spå dem du vil og la resten være. hvem bryr seg

og jeg er en av dem som bruker anonymknappen, og det er ikke fordi jeg ikke tør å stå for det jeg sier. bare så det er sagt

Skrevet

Du vrir virkelig om på alt.. Jeg har ikke sagt at FOLK som er anonyme ikke tør å stå for det dem mener, Jeg skrev til den personen som svarte meg spydig. Snu om på ting som jeg skriver,

Hadde du ikke brydd deg, så hadde du aldri svart på denne innlegget.

Skrevet

herlighet.. at det går ann..

lykke til videre 2010 baby- i rest my case!

virkelig.. huff

hilsen ANONYM!!

Skrevet

Eg er så enige med deg.......

Hadde slikt selv også for en stund men sa da at eg hadde en feeling på at de hadde blitt sett på før og evt hva eg hadde sagt da.... Og så sa de hva eg hadde sagt og da skrev eg tilbake at eg holder på det eg har sagt til det motsatte er bevist da kan eg heller se på nytt....

Men synest det er litt rart at de spør igjen om og om igjen når de så og si får det samme svar bare noen dager etterpå :P

Håper det gir seg for deg også etter en stund :P

Eg har trukke meg litt tilbake fra her inne sid eg jobber masse om dagene og så og si ikke noe data tid om kvelden :P

Ha en fin helg videre :)

Skrevet

TUSEN TAKK -mtp- :D

Skjønner heller ikke hvorfor de spør og spør..har de fått et svar så godtta det liksom.. slipp andre til. Håper de tar hintet og gir seg snart.

Trekker meg litt tilbake jeg også nå..har en liten jente å ta meg av :)

Er du sliten etter mye jobbing.. da skjønner jeg godt at du ikke er her inne så mye, her suges det resten av den lille energien du har igjen rett ut av deg. Huff :/

Ha en fin kveld videre du også søta ;)

Skrevet

Jeg stiller meg bak deg 100% og jeg spår ikke anonyme, og jeg er av den mening at dette forumet skulle vært uten anonym-knapp! Vi som spår utleverer oss og vi gir og gir, og det er lite tilbakemeldinger om hvem som sier hva; man sår sånne som: dere som spådde gutt hadde rett! Hvem faen husker det da?!

Jeg har bevist trukket meg unna litt her, for det var skikkelig kos her inne en stund med god stemning, men slik er det ikke lengre, og det tror jeg mange føler og føler av oss som spår...

Stor klem til deg 2010 baby :-))

Skrevet

Ja Athina det var kjempe koselig i begynnelsen da eg kom inn her og en ganske god del etter på det også :)

Men no blir det mer "du er en dritt sekk om du ikke spår meg i dag" så det er vel en av grunnene til eg har trukke meg ut, før fikk eg en kjempe god energi her inne så det spilte ikke noe rolle om eg var kjeme sliten for det var utrolig avslappende å sitte her inne og selv kunne vi snakke om vær og vind med de vi spådde uten av de spurte igjen og igjen om det samme.....

Håper den tiden kommer tilbake selv om eg ikke har så masse tid til å vere her inne..... Men hadde vert koselig å kommet igjen her inne med den kosleige stemningen slik at du bare vil bli sittende....

Så håper noen tar et hint her og leser hva vi som spår synest er negavivt og posetivt, vil tror de får mer spåing ut av det enn å holde på å mase konstant...

Skrevet

Signerer det mtp og Athina sier 2010 baby!

Syns forresten du har fått en god del Heeeeelt ubrukelige svar på henvendelsen din. Det har vært sånne tråder tidligere (hadde ikke du en også Athina?) hvor henvendelsene har vært mindre agressive. Noe er helt klart endret her inne!

Jeg har ikke hatt energi til å spå så mye i det siste... har egentlig veldig lyst, men pga "maset" så må jeg stort sett holde meg borte fra siden... ikke lurt å holde på om man blir tappet for energi.

I vinter/vår var vi veldig mange som spådde regelmessig... kjedelig at det er så forandret nå!

Skrevet

Tusen takk jenter <3 :) ble helt i sjokk over hvordan de kan uttale seg her inne. Har virkelig trukket meg tilbake. Nå tar jeg meg en laaang pause. kanskje spå en og to, men thats it!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...