Valiana Skrevet 9. september 2011 #1 Del Skrevet 9. september 2011 Heisann, Jeg savner veldig muligheten til "å forbli innlogget" (en slik knapp som mange andre nettsteder har), dvs at så lenge jeg ikke aktivt logger meg av - så kommer jeg rett inn igjen nesten gang jeg åpner www.dinbaby.com. Glemmer nesten alltid å logge meg på når jeg åpner forumet, og går så inn på et innlegg jeg ønsker å svare på...men nei, da må jeg gå til innloggingssiden, og etterpå finne innlegget på nytt. Tungvint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 9. september 2011 #2 Del Skrevet 9. september 2011 Hei Valiana. Dette er jo et veldig godt poeng. Jeg skal sjekke med den nye løsningen, om hvordan det fungerer der. Så håper jeg vi skal få det til! Elin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lioness* Skrevet 9. september 2011 #3 Del Skrevet 9. september 2011 Dette ergrer jeg meg litt over også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 9. september 2011 #4 Del Skrevet 9. september 2011 Bra du sier i fra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå