alterjotatt Skrevet 9. september 2011 #1 Skrevet 9. september 2011 Hei sann! Nå hiver jeg meg på og skriver et innlegg jeg også.. (har til nå fått svar på det jeg lurer på ved å lese dere glupe damers spm og svar) Har en sneip på 11 uker som har hatt trøbbel med magen halve livet sitt ca.. Legen mente det var kolikk da hun undersøkte henne, selv om hun ikke "kvalifiserer" med skrik 3 timer osv.. Hun er mest plaget på natten der hun vrir seg, trykker og hyler innimellom i timesvis! roer seg litt på brystet, men går inn og ut av søvnen hele natten med kramper innimellom.. Nå har vi prøvd kiropraktor som jeg syntes hjalp litt første runde, minifom, ammete og rigide spisevaner (kan jo få spisevegring av dette!) men det ser ikke ut til at det hjelper.. Hun har nå VELDIG tynntflytende avføring som ikke ligner på den kornete sennepsfargede de "skal" ha? Beklager detaljer:) Så altså: noen med lignende erfaringer? Ville dere kuttet ut melk? (minimalt med melk i kosten nå) Er det ikke på tide at dette går over? Og: hun får kun mm og legger fint på seg.. Takker på forhånd hvis noen vil svare!
petrine71 Skrevet 9. september 2011 #2 Skrevet 9. september 2011 Har du selv allergi eller matintoleranse? Får du luft i magen av mat du selv spiser? Jeg hadde veldig god erfaring med å kutte ut sukker, og de matvarer jeg var allergisk/matintolerant for. Les mer: http://gladerebarn.blogg.no/1314610192_nr_baby_grter_uten_at.html Men det er selvfølgelig ikke sikkert at du har samme problem. Du kan jo prøve å kutte ut melk en dag. Og koffein. Og se om det hjelper til natten igjen........ Hvis ikke ville jeg snakket med helsesøster. Evt ville jeg prøvd en nettkonsultasjon hos denne damen her: http://gladerebarn.blogg.no/1313439355_min_inspirasjonskilde.html
alterjotatt Skrevet 9. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2011 Hei! Det var en spennende blogg! Har ikke selv matintoleranse, men får jo lett luft i magen f. eks av mye brød.. Sukker og koffein har jeg ikke tenkt på engang! Skal prøve å kutte det ut noen dager å se.. Takk for tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå