Gå til innhold

råd mot noe jeg tror er sopp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har jeg gått på 4 antibiotika kurer fordi legen har trodd jeg har hatt urinveisinnfeksjon. jeg tror egentlig ikke det er det lenger. jeg er ikke spesielt plaget bare kjenner at det til tider svir litt, og tenker da kanskje atd et akn være en sopp innfeksjon. har gått på canesten et par ganger om dagen en stund nå men syns ikke det helt hjelper. el dagene er veldig opp og ned. noen som har tips råd og erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er ikke godt nok å smøre et par ganger om dagen, du må kjøpe den kombopakken hvor du starter kuren med ett vagitorie som du fører inn så langt du kan i skjeden om kvelden like før legging. Og i tillegg smøre 2 ganger pr dag.

Skrevet

Når du fører inn vagitorien, for guds skyld, ikke bruk aplikatoren! Bruk fingeren!

Skrevet

men det står jo på pakken at den som er vaginal absolutt ikke skal brukes av gravide? og det sa de på apoteket også for det kunne stimulere fødsel?

Skrevet

Jeg har gått apoteklinja og der lærte vi at du fint kunne bruke stikkpilla, men bruk fingeren til å dytte den opp og ikke for hardt opp

Skrevet

joda stikkpilla kan trygt brukes av gravide men som nevnt over bruker man finger i stedet for plastapplikatoren.

Skrevet

okey, da skal jeg kjøpe en sånn en og fortsette å smøre etter det. er det noe grense for når man bør slutte å smøre? tenker nesten at det er greit å ta tuben ferdig omtrent

Skrevet

Holder med et tynt lag over hele området. Spesielt rundt åpningen. Skal smøre en ganger iløpet av en dag gjennom en kur så ikke ta hele tuben på en gang :P Blir bare klin og dyrt :P

Skrevet

hihi tnekte ikke hele tuben på en gang, men smøre til tuben var tom :P hehe men sjkønner hva du mener. da kjører jeg på og prøver meg frem så satser vi på at det går seg til! Takk for alle råd og tips

Skrevet

Kanskje lurt å ta kontakt med legen igjen også. Slik at han evt kan ta ny urinprøve/dyrking mtp UVI. UVI kan være vanskelig å behandle og komme tilbake uten at diagnosen nødvendigvis er feil.

Skrevet

ja de har en urinprøve til dyrking nå, så får vi se hva som vi får til svar. de siste gangene har de funnet grums som de kaller det hehe men ingen klare utslag. derfor jeg tenker at det er noe annet enn urinveisinnfeksjon

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...