kikki_831 Skrevet 9. september 2011 #1 Skrevet 9. september 2011 DET hadde jeg f#n ikke trodd kommet masse slim med brun rød i i igår og håpet på att noe var på gang for det var sån det begynte med dem andre 2 men nei nei fick tak i mage å rygg i hele igår men ingenting regelmessig og sån ser det ut till å bli i dag og FANTASTISK!!! humøret er på topp damer!!! ha en fin dag dere :=)
miepia30 Skrevet 9. september 2011 #2 Skrevet 9. september 2011 10 dager? oh my. For en tålmodighetsprøve. Når har du time til igangsetting da?
kikki_831 Skrevet 9. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2011 jah det er jo helt rått haha på mandag blir jeg satt i gång men synes det er fryktelig lenge till:S åssen står det till me deg?? ikke vært så aktiv på skriving her inne jeg alltså men ivrig leser:)
miepia30 Skrevet 9. september 2011 #4 Skrevet 9. september 2011 Ah, du er en av de uheldige der det kommer en helg i mellom, du er 12 dager på søndag så da strekker det de heller til mandag. Vel vel. Enden er nær! Og sjansen er jo større for at du går igang av deg selv før det. Her tydet alt på fødsel på mandag som var, men niks, tidenes falske alarm. Ekstremt fredelig frem til i går, og jeg hadde jo bestemt meg for å våkne med rier i natt. Hvilket jeg gjorde. Forstyrret nattesøvn og vekket sambo, men nei, Borte igjen. Men det er ikke synd på meg, 5 dager til termin. Det er kun fordi storebror ble født i uke 38 og at leger og jordmødre har sagt jeg var i fare for å føde prematurt at jeg er så overrasket over å være gravid ennå. Tålmodigheten holder en stund til, men det hadde vært fint å føde mens man fortsatt føler seg i god form og har et snev av overskudd. Du må jo være den som har kommet lengst her inne? Nei nå er det din tur altså!!!
kikki_831 Skrevet 9. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 9. september 2011 haha "tidenes falske alarm" huff kan tenke meg skuffelsen ble stor for deg da ja:):) med 5 dager till termin er det lovligt lov å håpe og spesiellt du med din historie!!!!!!!!!!! har hatt god mot frem till for noen dager siden da bikka det helt over for meg så er potte sur og nekter å dra ut av huset *hehe* er ute i hagen å maler da da vi holder på med oppussing og fick mala gangen i enkjmepe fin grå aktig farge siden samboer måtte på jobb, ja en får jo gjort en hel del men å gå sån med små vondt hva er vitsen??!! da er det like gott å bare få det øverstøkat:) nei du, høres ut som om du er nære mål nå så i løpet av ett par dager er nok mye gjort for både deg å meg og en hel del andre jenter her inne hehe!!! Ha en fin dag videre jeg tar soffan med sove tillbehør :)
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 9. september 2011 #6 Skrevet 9. september 2011 Huff kikki:/ hold ut .. Målstreken er der fremme !! Går selv på min 8 dag - mer eller mindre gitt opp pga maserier, sterke menssmerter og nedpress uten særlig fremgang .. Blir satt igang mandag om ikke helga fører til noe. Men jeg synes du fortjener å føde før meg.. Jeg tror at fødselen din er luke rundt hjørnet . Skulle sendt deg noe fødestøv men har desverre ikke noe. Lykke til pg hold ut ( skulle til å skrive bit tennene sammen men d er nok ikke så lurt ) ha en fin dag som mulig og tommel opp for deg ..XXxxxxxx!!!
Nosferia *gravid med nr.2* Skrevet 9. september 2011 #7 Skrevet 9. september 2011 Å herremin, jeg føler SÅ med deg! Skal ikke klage over mine 8 dager over termin, når du går på din 10.! (Ja, det er "bare" to dager forskjell - men regnet om i "overtidstimer" er det syyykt mange!!) Har på følelsen at ting setter i gang hos deg i natt/morgen tidlig
septemberpiken Skrevet 9. september 2011 #8 Skrevet 9. september 2011 Vet hvordan du har det, og føler med deg. Her ble det igangsetting 13 dager over termin sist, og det må være de 13 lengste dagene i mitt liv. Håper minien ombestemmer seg i løpet av helga, og uansett er det ikke mange dagene igjen nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå