Gå til innhold

Guttenavn er så utrolig vanskelig, men lurer på om vi har landet på Magnus...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan ikke skjønne annet enn at de som presterer å si mangnus i stedet for magnus må være maks 3 år og ikke kunne snakke skikkelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18:53: Her jeg kommer fra er det helt vanlig å si "Mangnus" på lik linje med feks "Angnes". Det er forresten også penere i mine øyne, blir utrolig hardt hvis ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sleit og fryktelig med å finne et guttenavn som vi likte. Hadde egentlig bestemt oss for Vegard, men så ble det tatt av noen venner. Etter at lillegutt hadde vært navnløs i over 6 mnd (!!) landet vi tilslutt på Magnus. Nå er han snart 2 år, og jeg blir bare mer og mer gald i det navnet, og vi valgte helt riktig på vår skjønne lille gutt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe,skjønner det rett og slett ikke..klarer nesten ikke si mangnus og angnes jeg..og jeg har vokst opp med bestemor agnes :) men, men vi er forskjellige ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes navnet er nyyyydelig og hadde nok kaldt gutten vår for det om ikke søskenbarnet mitt kaldte hennes gutt det. synes absolutt du skal gå for det :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magnus er et nydelig navn :) Jeg kommer btw fra bergen og sier Magnus, ikke mangus eller hva det var som ble nevnt over her, hehe. Dem som sier det må jo være tilbakestående 8/ så det tror jeg ikke du skal bry deg om :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er et nydelig navn.

Et navn som man rett og slett ikke kan bomme med.

Trygt, godt, tradisjonelt.

 

Andre forslag i samme bane, syns jeg:

 

Alfred, Herman, Peder, Jørgen, Eirik, Philip, Johan, Vilmer, Sondre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...