Nosferia *gravid med nr.2* Skrevet 9. september 2011 #1 Skrevet 9. september 2011 Måtte bare gi et livstegn fra meg, sånn at dere ikke fikk falske forhåpninger om at dere var kvitt meg Er nå snart på vei til legetime, blir spennende! Skal IKKE ha på meg mascara.. (ser så dumt ut når man kommer ut igjen på venterommet med hele ansiktet dratt nedover kinnene!) Kommer sterkere tilbake litt senere i dag, med gratulasjoner til de som har født/trøstende ord til de som fortsatt må holde ut med meg Ha en fin dag så lenge!
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 9. september 2011 #2 Skrevet 9. september 2011 Go morgen nosferia... trøste deg med at denne dama går vaggende med deg på 8 dagen hadde planer om at vi skulle få barn 09.09.2011 men d spørs...:s lykke til hos legen. Sitter her å venter på oppdatering - twi twi!! Klem
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 9. september 2011 #3 Skrevet 9. september 2011 Nosferia*SPREKKEFERDIG* - har du inte sprucket än??? ;D Jag är här jag också så du får stå ut med min dåliga humor - idag också! Säkert många här inne som är driiit lei av den och tänker - hallå hur gammal är den dama? Jo jag är 31 år, haha! Men väljer att ha dålig humor istället för att vara pisse sur hela tiden..alternativet är lïte bättre i alla fall! :0) uff, du är säkert lika vacker utan mascara för det! :0) Såååå spänt för din skull - massa lycka till nu och päs på så att du får din övertidskontroll! Håller tummarna för dig tjejen! Det är din tur nu! <3
baby3-2013 :) Skrevet 9. september 2011 #4 Skrevet 9. september 2011 Jeg er her også enda på overtid dag 8. De vil ikke sette igang fødselen enda, fordi babyen har til de grader så flott inne i magen min. Jeg er visst en fantastisk rugemaskin :-P Lykke til!
miepia30 Skrevet 9. september 2011 #5 Skrevet 9. september 2011 Nå er det din tur til å poppe ut den babisen altså nosferia. Lykke til hos legen!
jobber med saken har klart det Skrevet 9. september 2011 #6 Skrevet 9. september 2011 Håper du snart får masse smerter, nosfeira:) 8 dager med overtid er litt for lenge... Ps: jeg har aldri sminke på når jeg går til legen...
Totoromammaen Skrevet 9. september 2011 #7 Skrevet 9. september 2011 Du er ikke alene - jeg sitter også her enda, uten nevneverdige smerter Åh, give me some pain! Var på overtidskontroll i går, 8 dager over, men neida - lillebabyen hadde det så godt der inne at de vil ikke sette meg i gang før mandag. HÅPER at ting skjer i helga, før den tid.....hvis ikke MÅ han ut etter helga. Mon tro hva er det som gjør det slik at noen små bare elsker å ligge der inne og utsette ankomsten til oss desperate ventende? Jaja, vi venter nå på noe fantastisk, så det er jo verdt det.....men hardt mens det står på. Lykke til i dag hos legen, og stå på alle dere andre overtidsdamer også.
zombie2be Skrevet 9. september 2011 #8 Skrevet 9. september 2011 Dere.. jeg hører jo ikke til her lenger, fødte 5dager over.. Men ville bare si at jeg føler med dere!!! Og ikke glem at hvis dere er modne så hjelper det ofte med sex:P prøvde dette da jeg visste det var modent, er heilt overbevist om at det hjalp. fødte 1,5døgn senere. Lykke til damer,stå på!! og husk: den som venter på noe godt venter ikke forgjeves!
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 9. september 2011 #9 Skrevet 9. september 2011 Nosferia:, hvordan gikk legetimen ? Tenkt på deg. Her prøver jeg få dagen til å gå - tråkket trapper vaskekjelleren x 2etg flere ganger allerede samt vasker hus og baker eplekake ( gitt opp å lade energi til fødsel.. Funket dårlig til nå så da bruker jeg den heller opp ) huff føler med dere andre som går å tråkker også- ser d er mange som skal settes igang mandag om ikke - kanskje d blir rekord mange fødsler her inne i helga ( lov å håpe ) målet ligger ikke mange dager unna selv om d er tungt å gå på dagene likevel..Mamma08: jeg er delvis moden men her har sex hatt lite effekt - selv om mannen har blitt mer fornøyd om noen finner en sekk med fødestøv spre den over denne tråen da
Nosferia *gravid med nr.2* Skrevet 9. september 2011 Forfatter #10 Skrevet 9. september 2011 Sånn, da er jeg hjemme igjen etter kontroll hos fastlegen min. Blodtrykket var MYE bedre, urinprøven var fin og vekten til undertegna uforrandret. (altså fra onsdag) Så; legen var svært fornøyd med resultatene - og ville ikke gjøre noe mer. (Er iallefall ingen gryende svangerskapsforgiftning på gang her!) Jeg sa jeg hadde kjent MYE mindre bevegelse enn normalt (det har jeg også, for tullejenta i magen min har vært UTROLIG aktiv hele svangerskapet) 2 netter har jeg måttet "vekke" henne for å klare å sove, i frykt for at det ikke skulle være liv der. (les: Iskald Cola og trykking på stakkars liten..) I dag tidlig drakk jeg iskald appelsinjuice, og fikk igrunn lite respons. Han anbefalte meg å ringe fødeavdelingen, og det har jeg gjort. Så nå skal det drikkes isvann og cola, så skal jeg ringe tilbake senere. Men kjenner jeg denne luremusa i magen min godt nok - så blir det vel fullstendig disco resten av dagen Så blir nok ingen tidligere kontroll på meg, enn tirsdag 13. september (min 12. dag på overtid!) (I avisen 14.september kommer dere til å lese om den frustrerte førstegangsfødende som lenket seg fast til CTG-apparatet og nektet å forlate KK før barnet var ute)
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 9. september 2011 #11 Skrevet 9. september 2011 Ha ha det blir kalas bra förste side stoff!!! ;D
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 9. september 2011 #12 Skrevet 9. september 2011 He he- den avisa gleder jeg meg til å lese selv om jeg håper og vet at d ikke skjer for du vil være i fødsel om litt - henger vi tilstrekkelig her inne nå så skal du se vi får tilstrekkelig med fødestøv på oss til å gå rett i fødsel jada evig optimist så idag skal jeg henge litt ekstra her inne -
baby3-2013 :) Skrevet 9. september 2011 #13 Skrevet 9. september 2011 Håper du får komme inn til en kontroll i dag da. Jeg kjente mye mindre liv enn normalt på onsdag(har også en skikkelig sprelsk baby i magen), ringte fødeavd og fikk beskjed om å komme en tur så skulle de ta ctg måling; ikke noe å lure på. Alt var i skjønneste orden da :-) Det er det nok med babyen din også, men det er slitsomt å skulle gå å bekymre seg.
tussemor <3 <3 Skrevet 9. september 2011 #14 Skrevet 9. september 2011 8 dager over her også Var på overtidskontroll igår, og fikk time til igangsetting onsdag (13 dager over) hvis jeg ikke hadde født innen da! Så her sitter jeg da, og prøver å kjenne etter det minste tegn på at noe holder på å skje...men ikke mye som skjer desverre! Hadde 2 cm og var helt moden igår, ble strippet og har slimet masse (og blod) siden, men ser ikke ut som det satte fart på sakene! Lykke til alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå