Gå til innhold

Jammen mig vakna jag inte gravid!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller hade kanske inte förväntat att vakna färdig född - ha ha! Men i det minsta födsel!!! Grrrr!!

Har varit en slitsam natt med kynnere och mas i magen... Haf sovit relativt gott ändå, så ska inte klaga! Så detta stilla för stormen kan bara slänga sig i väggen!! Nu är det back too mens smärtor från helvete och kynnere! Jippi! Tack Gud för det "goda" hjälpe!! ;) ...... ;(

Nej jag får prova hitta på något idag - annars kommer jag vara som ett åskmoln när samboen kommer hem idag - lovley!!

Till er andra ha en fantastisk dag! Det ska jag verkligen prova på... PRÖVA vara vuxen (snart 2 barns mamma) å snu detta till å bli en bra dag!! ;)

Börja ju bra - klara å posta denna på jm sidan!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss.... du og!! Jeg er og endå gravid :o) Har sovet siden kl 23 i går.... våkna nu, skjønner ingenting. Hallo Jeg har sovet i natt... hva skjer liksom. Er helt forfjamset, har ikke sovet så mange timer i strekk på 10mnd... sprøtt. *gjeisp*

Nå skal kaffen inntas, vekke guttungen i få han i bhg. Herlig med helg!!

Skrevet

Go morgen damer !! Fortsatt like svanger og vaggende på dag 8 over her også. Drømmen var barn før 1 september .. Nå 09.09 men d spørs:/ menssmerter, nedpress, maserier og spreng i underlivet ... Ingen resultater av dette enda :/ her skal d bakes og vaskes og trappene skal få gjennomgå ... Ha en fin dag flotte damer!!!

Skrevet

Det var da som svarte... vel vi har noen timer igjen av 9/9 å gjøre det på!

Har hatt en pyton natt, har faktisk hatt noen skikkelige rier som vekte sambo. Men det var ikke mange desverre og borte er de.

Dagens plan er legesjekk på sykehuset, helt unødvendig men tidsfordriv. Baby skal vekstestimeres og mor sjekkes for svangerskapsforgiftning. Som jeg ser ut til å ha sluppet denne gangen. Legesjekk bruker være spennende men ikke denne altså, det er så usannsynlig at baby har det så kjipt i magen at den må lokkes ut. Jeg er i super form. Og underlivet garantert på stedet hvil og sist sjekket og strippet tirsdag så lite å hente der. Jaja, det blir i allefall litt hyggelig å se mini på ultralyd selv om de jo er så svære nå at man bare ser en og en kroppsdel.

Bra vi har BIM, tida går fortere da.

Ha en super dag alle rugere!

Skrevet

Här ska fanimej vaskas vinduer och gå tur idag! Får bruka frustrationen på rätt sätt - men hinner HELT garantert inom BIM "ett par" gånger idag också! :0)

Skrevet

Tror dette må være den store sovehelgen for min del! Maseriene har flyttet seg til kvelden og sover nå som et barn om natten. Lillemor på utsiden av magen har også begynt å sove igjen og lillemor på innsiden er rolig nattestid. Skal ikke klage på det!

Begge barna mine er født før fullmåne og i helger så jeg satser på at dette er kroppens måte å forberede seg på, må jo bli denne helgen om hun skal følge i de to andres fotspor!

Lykke til med sjekk miepia30 Og alle dere andre: ha en fantastisk gravid dag i det flotte været. Her skal det vaskes klær!

Skrevet

Heia:) her har det også verte en slitsom natt.. tror jeg har hatt d som kalles maserier.... tak i rygg/mage men ingenting regelmessig,,, Åå kan ikke bare riene komme :) Men som sakt så må vi prøve og holde humøret oppe :) det blir nåkk vår tur snart..

Har tenkt og bare slappe av idag jeg... skal ivei og besøke min mor..

:) Ha en fin dag :)

Skrevet

Lycklig <3*födeklar!!! : du gjør meg lykkelig:) Har hatt mange tunge dager i det siste, og jeg koser meg like mye over innleggene dine hver dag:) Du får meg alltid til å smile. Rart at totalt fremmede damer kan gjøre det:)

Jeg er utrolig glad for at jeg har dere alle:) Er alltid like spennende å sjekke hvem som har kalvet:)

Jeg har sovet 2 hele timer i natt og føler meg totalt uthvilt og er lys våken.. hvor er logikken i det? Hvilepulsen min raser avgåre 100 ganger i minuttet. Kommer til å gå fort ned i vekt etter fødsel om den fortsetter slik:)

Ønsker dere alle en super dag:) Her ser det nesten ut som om det skal bli litt sol:)

Skrevet

var saa klar for fodsel i natt!! :( men fremdeles like gravid! vente vente vente!!

skal ogsaa se om jeg ikke faar meg en tur i dag, og kanskje vaske litt hus for helgen setter inn!

lykke til alle sammen! haaper vi alle har babyene i armene vaare innen utgangen av denne helgen!!

Skrevet

vask vask vask av vinduer - fy fan vad tråkit det är! Men nu är jag DESPERAT!! Ja det har säkert ni förstått för länge sen...tar bara lite tid innan poletten trillar ner här!

Är tom såååå husmors nördig att jag idag har vattnat alla blommor i huset - som jag bara gör på lördagar... haha ja jag vet. Det som fattas nu är att jag drar på Bingo! Kanske det blir helgen aktivitet? haha!

Skrevet

Skulle ønske jeg fant energi til å vaske og ordne i huset. Er 1. dag på overtid og mye som skulle vært gjort her, men kommer ikke i gang. Håper det setter i gang fødselen for deg. :)

Skrevet

Tja vill bara kalla det fruktansvärt desperat jag! :0)

Nu fick jag precis reda på att naboen ligger på föden och pressar... hon hade termin i måndags då så unnar henne det!! Men har 2 andra jag känner som hade termin efter mig - som har fött...... så det är motivation till att vara VÄLDIGT aktiv idag! :0)

Skrevet

Åh lyckelig .. Kjenner til den. Naboen som hadde termin samme dag som meg føde mandag for snart 2 uker siden, ..igår på overtidskontroll møtte jeg en kompis som hadde termin søndag som kommer men fødte. Onsdag :/ samt ei annen vennine innlagt pga morkakesvikt 3 uker før termin satt igang .. Akk sukk huff.. Og her går jeg med min 8 dagers overtidige kropp .. Forsøkte smile på deres vegne men kjente d ble lii falskt- selv om jeg også er gla på deres vegne . Jeg har snart ny rekord i trappe tråkking idag.. Vaskekjelleren x2 etg flere ganger idag . Herlig å få unna litt klær - og husvask men enda herligere hadde d vært om d ble fødsel. Jm/ mamma kommer for å tøye litt ikveld - ikke at jeg gleder meg til d - men hva gjør en ikke for fødsel ( desperado) mannen har dessuten laget fårikål i håp om at d skulle få igang fødsel .. Laget han deb igpr kveld - kan ikke spise så mye av d når jeg skal amme samt kan kålen sette fart på magen!?;) nei damer - tror vi får prøve å slappe av og la kroppen finne fødestøvet ( ikke husstøvet ) nå!! Selv om det er enklere sagt enn gjort ... Æsj .. He he :P

Skrevet

Uff.. men lycka till med tøyingen - som sagt min mamma jobbar på polet - så tror INTE jag ska be henne ta den jobben! haha!

Skrevet

Jeg er lei meg på dine vegner Lycklig <3*födeklar!!! for at det ikke ble fødsel på deg i natt. Men samtidig skal jeg være så ærlig å innrømme at jeg er glad du holder meg med selskap, enn så lenge :)

Skrevet

Jeg må desverre si meg enig i det Nosfeira skriver... Lycklig... du holder motet til oss andre oppe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...