Gå til innhold

Hei alle sammen! :) Vannet gikk i går kveld, og nå venter vi bare på rier. Spennende :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har termin den 14.september, og ble ganske så overrasket over vannavgang i går kveld, siden begge de andre fødslene startet med rier og hvor vannet ble tatt på 10 cm.

Ringte føden, go dro nedover for å sjekke hvordan lillepia hadde det, og hun hadde det aldeles fortreffelig:)

De anbefalte oss å dra hjem siden det ikke var kommet rier, og det gjorde vi etter å ha sett det an en times tid der nede.

Fikk omsider sovnet i 02-tiden, men våknet igjen i 05-tiden. Har hatt to rier etter det, med 30 min imellom. Synes dette går sakte...:)

Men nå har jeg ihvertfall fått tatt den dusjen jeg så etterlengtet ønsket i går, og så får vi bare vente litt litt.

Hvis ingenting mer er skjedd i 8-tiden, får vi dra nedover for å bli satt igang. Gruugleeder meg!!! :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh!!!! Detta var hyggelig!! Massa lycka till!!! ;0)

Skrevet

Tusen takk for det ja :-)

Skrevet

JAAA!!! Endelig :o) Kjempe spennende.... det er jo helg å det begynner å skje ting her :D *jippi for deg å rier*

Skrevet

termin samtidig som meg! Vannavgang er jo supert, ingen ting så sikkert som det, da blir det BABY!!!!! Lykke lykke til! Forrige gang fikk jeg min prins 3 timer etter at de hang opp dryppet etter vannet tatt og riene ikke kom :)

Skrevet

Lykke til idag! Bare bittelitt misunnelig:-)

Skrevet

Heldige du ..;)fin start på helgen. lykke lykke til !!!

Skrevet

Så gøy! :) Snart har du en baby i armene <3

Skrevet

Masse lykke til! Snart, kanskje alle rede - har du premien din i armene dine! Så spent på å høre oppdattering/fødehistorie!

Skrevet

Så spennende, lykke til :D Gleder meg til å høre fødselshistorien :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...