Tre rosa kalver Skrevet 9. september 2011 #1 Skrevet 9. september 2011 Har termin den 14.september, og ble ganske så overrasket over vannavgang i går kveld, siden begge de andre fødslene startet med rier og hvor vannet ble tatt på 10 cm. Ringte føden, go dro nedover for å sjekke hvordan lillepia hadde det, og hun hadde det aldeles fortreffelig:) De anbefalte oss å dra hjem siden det ikke var kommet rier, og det gjorde vi etter å ha sett det an en times tid der nede. Fikk omsider sovnet i 02-tiden, men våknet igjen i 05-tiden. Har hatt to rier etter det, med 30 min imellom. Synes dette går sakte... Men nå har jeg ihvertfall fått tatt den dusjen jeg så etterlengtet ønsket i går, og så får vi bare vente litt litt. Hvis ingenting mer er skjedd i 8-tiden, får vi dra nedover for å bli satt igang. Gruugleeder meg!!! )
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 9. september 2011 #2 Skrevet 9. september 2011 Åh!!!! Detta var hyggelig!! Massa lycka till!!! ;0)
Tre rosa kalver Skrevet 9. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2011 Tusen takk for det ja :-)
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 9. september 2011 #4 Skrevet 9. september 2011 JAAA!!! Endelig ) Kjempe spennende.... det er jo helg å det begynner å skje ting her *jippi for deg å rier*
miepia30 Skrevet 9. september 2011 #5 Skrevet 9. september 2011 termin samtidig som meg! Vannavgang er jo supert, ingen ting så sikkert som det, da blir det BABY!!!!! Lykke lykke til! Forrige gang fikk jeg min prins 3 timer etter at de hang opp dryppet etter vannet tatt og riene ikke kom
Knotten & lille persille Skrevet 9. september 2011 #7 Skrevet 9. september 2011 Lykke til idag! Bare bittelitt misunnelig:-)
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 9. september 2011 #9 Skrevet 9. september 2011 Heldige du ..;)fin start på helgen. lykke lykke til !!!
Bolla med 2 små <3 Skrevet 9. september 2011 #10 Skrevet 9. september 2011 Så gøy! Snart har du en baby i armene <3
Nosferia *gravid med nr.2* Skrevet 9. september 2011 #11 Skrevet 9. september 2011 Masse lykke til! Snart, kanskje alle rede - har du premien din i armene dine! Så spent på å høre oppdattering/fødehistorie!
♥ Min engel ♥ Skrevet 9. september 2011 #12 Skrevet 9. september 2011 Så spennende, lykke til Gleder meg til å høre fødselshistorien
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå