Gå til innhold

Uff 6 dager over temin og ingen tegn til fødsel.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er jeg 6 dager over temin. Ingen fødsel i sikte ennå. Er egentlig ganske glad for det siden lillepia har vært syk med ove 40 i feber. Og jeg har liten lyst til å forlate henne når hun er dårlig.

Men på søndag reiser farmor hjem igjen så det hadde vært fint om guttungen hadde kommet mens hun ennå var her. Etter søndag får vi litt problemer med barnevakt. Vil si at jeg har vært utrolig taknemmelig for å ha henne her denne uka. Hun har stelt huset og passet på lillepia så jeg har fått så mye hvile jeg bare ønsker. Tror det er den beste svigermoren noen kunne ha ønkset seg.

Jeg har desverre ikke fått overtidskontroll før 10 dager over temin altså den 13 september. Håper virkelig ikke det går så lenge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Då hoppas vi på att det sätter igång - idag!!! Kryssar fingrarna för dig!!

Skrevet

Føler med deg her jeg sitter på min 8. overtidsdag - uten antydning til at det kommer til å skje noe i det heletatt.. (ever!) Du får "trøste" deg med at jeg ikke har fått tid for overtidskontroll før samme dag som deg.. altså på min 12. overtidsdag..

Men håper vi har født før overtidskontrollen! :D

Skrevet

Hadde virkelig håpet på en fødsel i dag. Men det ser dårlig ut. Føler meg så absolutt sprekkferdig jeg også.

Håper du slipper å vente til tirsdag. Lykke til.

Jeg har begynt å lure på om småen er like treg som storesøster. Da får ikke farmor sett han :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...