mornr2 Skrevet 8. september 2011 #1 Skrevet 8. september 2011 fødte mandag 05.09.11 kl. 23.53. Og ut kom ei lita jente på 3490 gr og 50 cm.. Hadde langvarig vannavgang og fikk infeksjon. Ble behandlet med mye antibiotika underveis! Var en lang og smertefull fødsel og tulla kom til slutt ut med litt hjelp av sugekopp. var også en del andre komplikasjoner som skjedde, men de er egentlig ikke av betydning! For her sitter jeg endelig hjemme, med de jeg er aller mest glad i og i tillegg har vi fått et fantastisk friskt og flott tilskudd i familien vår! Jeg kan ikke se meg mett på henne!! Lykke til alle sammen her inne! Sender alt jeg har av fødestøv til dere! Ett par ekstra fødestøvposer til Miapia30 og Lycklig <3.. blir nok ikke aktiv her inne mer, men følger nok litt med på dere fremover nå! Masse lykke til og masse takk for følget!
Tre rosa kalver Skrevet 9. september 2011 #2 Skrevet 9. september 2011 Gratulerer :-D Kos dere masse!! ) Men jeg må bare spørre,- Hvor lang var vannavgangen din? Vannet gikk hos meg i går kveld kl.21, og her sitter vi og venter på rier som kommer oftere enn hver 3.kvarter. Får bli satt igang hvis vi ønsker i 09-tiden, og det vil vi gjerne da, men er jo litt bekymret for infeksjon her også. Skal det så lite til altså?
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 9. september 2011 #3 Skrevet 9. september 2011 Grattis!!!! Stövet tas emot med glädje!!!!! Kos dig massor!!
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 9. september 2011 #4 Skrevet 9. september 2011 Hipp hurra for bebis!! Masse gratulere!!
miepia30 Skrevet 9. september 2011 #5 Skrevet 9. september 2011 Åh gratulerer så mye med prinsessa!!!!!! Så herlig å få henne ut trass litt "knot". Tusen takk for fødestøv, det har vi lyst å bruke i dag
mornr2 Skrevet 9. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 9. september 2011 Akkurat det med infeksjonen var ikke så mye stress med. Fikk antibiotika intravenøst ( ofte, for å stoppe infeksjonen). De tok også blodprøver med jevne mellomrom for å følge med. Jeg var ikke hardt rammet på noen måte.. Litt feber bare, som jeg merket. Vannet gikk 09.30 søndag og jenta var ute 23.53 mandag. Ca 38 timer. lykke til!!! Dere kan virkelig glede dere!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå