Mamma i lykkerus Skrevet 8. september 2011 #1 Skrevet 8. september 2011 For noen timer siden gikk slimproppen, jeg tror det i allefall. Var en hvit liten slimete klump. Nå har jeg fått "kramper" i magen, føles som om jeg har diare, har sterke nedpress og føles sår i sjeden. Noen som vet?
Sololight Skrevet 8. september 2011 #2 Skrevet 8. september 2011 Er det regelmessige kramper? Vanskelig å vite, men er det regelmessige tak du får, er det nok rier :-)
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 9. september 2011 #3 Skrevet 9. september 2011 Oj! Hur har det gått? Är du fortfarande här?
Mamma i lykkerus Skrevet 9. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 9. september 2011 Det hele dabbet av. Så jeg gikk og la meg. Var oppe og kastet opp i natt, og lurer rett og slett på om jeg har klart å blitt matforgiftet. Har vært det en gang før og det kjennes litt på samme måten. Synes det var rart at jeg skulle få rier nå, for jeg har jo ikke hatt noe blod eller lignende. Og har litt på følelsen at han har lagt seg i dvale og kommer til å ligge sånn til termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå