Gå til innhold

Tips til gode vintersko og vinterdress?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen. Jeg har ei jente på 3 år og lurte om dere har forslag til en 2-delt vinterjakke(altså både jakke og bukse). Håper noen kan tipse meg litt.

Når det gjelder vintersko har dere både sånn cherrox type og sånn med borrelås?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt å ha begge deler, men lurer på om jeg skal droppe det i år fordi cherrox`ene ikke ble så my brukt. Så her blir det nok Viking vintersko enda et år til, og er det bløtt og sørpete får hun bruke støvler med skikkelig ull eller fleecesåle og ullsokker. Funker :) Hun er 4, blir 5 i vinter.

Skrevet

dockboots har vært storfavoritten til vår snupp, så det går vi for i år også.

Jeg hadde tenkt sorel som det andre paret, men har blitt litt i tvil på om det hadde vært greit med noen som satt litt strammere på foten nå som hun har blitt større.

Skrevet

Polarn o pyret har fine todelte sett. Litt dyrt da, men det varer hvertfall to sesonger før det er for lite. Vår gutt er tre år han også, men jeg skal ha dress i år også. Vi skal teste ut Ticket to Heaven i år. Har hatt Reima før og vært fornøyd, men liker ikke mønster og farger på Reimas koleksjon i str 104 (hi hi litt forfengelig)

Vi har også gode erfaringer med Dockboots og går for det i stedet for cherrox.

Han hadde reima vintersko i fjor, veldig gode og varme.

Skrevet

Jeg har gått over fra cherrox og til ecco sko.

Begge ungene brukte skoene to år på rad før de ble for små (bommet kanskje litt med str første året) og jeg fikk beskjed i fra barnehagen at mine unger var de eneste som ikke hadde problemer med å fote seg på isen...

Kommer til å investere i ecco i år også...

Skrevet

tusen takk for svar alle sammen. da har jeg kjøpt dockboots ihvertfall.

tror jeg skal vente med å kjøpe 2-delt vinterdress. har en dress som kan brukes foreløpig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...