Gå til innhold

Stakkars lille knotten min, han har brukket beinet :(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Han har brukket lårbeinet og ligger i pinnestrekk. Har vært her på sykehuset i 3 1/2 uke, og skal være her i hvertfall 1 uke til...

Det er laaaange dager. Kom på besøk! (hehe)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkar!! Tenker på hvor kjedelig det er på sykehuset for oss voksne, men for småttiser må det være fælt. Håper han ikke får varige men av bruddet, og god bedring til lille knotten din! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars! Det samme skjedde med mannen min da han var 6 år. Han lå i strekk i 5 uker. For å se noe positivt i det, han er verdens mest tålmodige mann og mener selv han lærte det av å ligge i strekk.

 

God bedring til knotten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :)

Han er ganske lei nå ja. Er ikke enkelt for en hyper 3-åring å ligge på ryggen i flere uker... Men, det blir forhåpentligvis bra igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stakkars stakkars liten :(

Min gutt brakk armen i sommer, men han fikk jo komme hjem med gips på armen...

Han hadde gipsen i 4 uker, og bruddet er enda ikke grodd skikkelig. Dvs han må være veldig forsiktig så han ikke brekker den igjen (ikke sykle, hoppe trampoline osv.) Veeeldig lett med en ekstremt aktiv 4-5 åring :/

 

God bedring til lillemannen din.. ikke lett for de små stakkars :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for gode ord :)

Han lekte oppå en krakk (ca.20-40 cm. høy) i bhg, og falt ned. Det lå sikkert noe på gulvet som han falt på. Ingen som så akkurat hva som skjedde.

 

HI

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...