Gå til innhold

Hvorfor har Villapaprika flyttet i egen leilighet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kjenner ikke til det, men hun skriver en god del den 6. september om at hun ikke har det lett. Det må nok være 6. september i år, siden kommentarene er fra i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner Camilla meget godt. Så for å bli ferdig med denne saken. Ja hun har flyttet i egen leilighet. Hun postet senest i dag på fb ett bilde av den nye sofaen i leiligheten og en status hvor det sto: jeg har fått meg leilighet :)

 

Håkon er ikke den av de som drar inn pengene som en over her har skrevet. Han jobber i faren til Camilla sitt firma. Altså uten henne og hennes familie er han ingen ting :P

 

At hun pusser opp hele tiden. Ehe hva så ? De har økonomi til det og hun er utrolig interiør intrisert så hvorfor gidder dere henge dere opp i sånnt tull. Samma for dere hvor ofte hun kjøper ny sofa vel.

 

Hva som skjer videre med de er uvist. De er gode venner men lever nå i to forskjellige hustander

 

Å til dere som sier Håkon dro fra hun. Så nei. Hun har flyttet ut. Hun har fikset seg leilighet. Å for ca en uke siden postet hun en status på fb som lød slik : er drit lei.. Så ja. Det sier vel sitt.

 

Sånn da har vel dere nyskjerrige damer fått vite det dere trenger ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Han jobber i faren til Camilla sitt firma. Altså uten henne og hennes familie er han ingen ting :P " Den der var rett og slett drøy syntes jeg.. Hvis du da er ei venninne som du sier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skrev det sånn ordi er så lei av uvitende damer her inne som slemger så mye dritt om camilla og som ikke vet en shit om hva de snakker om. flere ganger det blir sakt her inn hvor lei mannen må være av all penge brukene hennes, at han må jobbe ræva av seg for hennes shopping behov osv. dere vet jo apsolut ingen ting. dem har jobbet like hardt begge to hele tia å hatt lik lønn. nå i det siste er det cammilla som har jobbet ræva av seg pga hun har satsa på sin egen butikk. blir bare så kvalm over visse damer her som utaler seg om så mye styggt ut i fra hva dem ser i en blogg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest artig å lese kommentarer fra folk som mener at man må regne med total taushetsplikt når man legger noe ut på FB. Hvor mange venner har denne dama? 800? Og alle skal holder kjeft om alt hun skriver? Du kan faktisk redigere enkelte venner slik at de ikke kan lese eller skrive på veggen din - når man ikke gjør det, har man gjort siden sin mer eller mindre offentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sitter å er litt målløs over hvor interessert damer er i det å sladre om andre. Janteloven synes veldig godt her inne. Jeg ler når jeg ser slikt som dette på tv og leser om det eller hører andre snakke om det fordi jeg tror aldri helt på at folk er sånn - hvor naiv er ikke jeg.

 

Det er fryktelig tydelig at mennesker - særlig damer - ikke tåler at andre damer gjør det bedre enn seg selv. Folk er så opptatt av sin egen mindreverdighetsfølelse at det er helt sykt.

 

Jeg kjenner ikke hun her dama overhodet, jeg har dog lest litt i bloggen hennes fordi det stadig dukker opp hat-tråder om henne her inne.

 

Og om hun leser dette så håper jeg hun er av sorten : Let your haters be your motivators!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heller mot å tro at Camilla har skrevet dette innlegget selv, men jeg skla svare uansett. Og det jeg sier er:

 

Stakkars deg Camilla, enten du har skrevet innlegget eller ikke. Du har så mange dårlige venninner du. Som utleverer deg her inne med ting du ikke har på bloggen din. I nysgjerrighet slo jeg opp navnet ditt på facebook, og du har over 400 venner. Virkelig Camilla? Tror du dette er vennene dine? Det tror ikke jeg.

 

Lykke til med livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeeh det er mange som har over 400 venner på fb...ikke uvanlig i det hele tatt.

 

Jeg kjenner ikke dama, og er ikke intr i å vite hvor hun bor, men synes det var slemt skrevet av deg likevel 12:23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slemt å skrive at av 400 venner så er det selvsagt at ikke alle er like gode venner? Det er nok mange råtne epler blant disse 400. Noe som kommer ut her på forumet igjen og igjen hver gang noe skjer i livet hennes. Jeg baserer meg på empiri. At du mener det er slemt sier litt om deg og ikke om meg "lillespirenmin"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Stakkars deg Camilla, enten du har skrevet innlegget eller ikke. Du har så mange dårlige venninner du. Som utleverer deg her inne med ting du ikke har på bloggen din. I nysgjerrighet slo jeg opp navnet ditt på facebook, og du har over 400 venner. Virkelig Camilla? Tror du dette er vennene dine? Det tror ikke jeg."

 

Les den en gang til. Du har nedlatende tone og slik jeg leser det er det rakking på Camilla.

 

Har hun noen gang sagt at oppdateringene hennes på fb kun er for nære venner? Det er folk her som har skrevet det, ikke henne.

 

Hva sier det om meg at jeg synes det du skrev er slemt?

Jeg har forøvrig ikke sagt noe om hva det sier om deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. Er du veldig ung lillespirenmin?

 

Jeg skriver et velmenende innlegg til Camilla om at hun har mange dårlige venner blant sine 400 venner på facebook, som utleverer henne her inne hele tiden. Det skjer veldig ofte.

 

Og ofte er det Camilla selv som skriver innleggene om seg selv, og så kommer en av hennes dårlige fb-venner og sier "ja, dette leste jeg også på facebook".

 

Jeg forstår at vi som er litt eldre har en annen måte å snakke på, men innlegget mitt var bare godt ment og overhodet ikke slemt eller nedlatende mot Camilla. Dersom du ønsker å krangle er kranglesiden to klikk lenger opp, kjære deg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei jeg er ikke ung,jeg er 30 år.

 

Måten du skriver på er nedlatende. Det er nå i alle fall slik jeg leser det.

 

Det kan være problemet med "skrivende" debatt, man hører ikke tonefall.

 

Jeg vet det finnes en krangleside kjære deg.

 

Hvordan vet du at det er camilla som starter trådene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"hat tråder/innlegg" hehehe... dette er da ikke en hat-tråd?!

Dette er vel bare av ren nyskjerrighet :)

Jeg ønsker camilla og mannen det beste! Håper de finner ut av det.. Ikke er jeg misunnelig heller, de har da virkelig jobbet for sine penger!

Men ja, jeg er nyskjerrig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om/hvis camilla har skrevet dette innlegget, så er det jo en genial pr jippo da, ettersom timingen er fin med ny butikk osv. BTW, alltid lurt på hvor herremennene er når damene innreder husene som en sukkertøybutikk? De må sikkert urinere sittende for å ikke treffe dekoren på badet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huset hennes er ikke akkurat noen sukkertøybutikk da, ikke mye rosa der i gården.

 

Kan godt hende dette er bare et stunt for å få oppmerksomhet ja... Høres ut som noe hun kunne ha gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som om hun har flytta ut på Facebook ja! Legger ut bilder av barna der og sånn. Pluss at hun skrev at hum hR fått seg leilighet i byen. Det er jo trist for dem at d endte Sånn så jeg syneS s er dårlig å gotte seg på hennes bekostning ! Ønsker de alle lykke til i deres nye tilværelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JOm du kan lære deg å lese og samtidig få med deg innholdet av det du leser ville du kanskje sett jeg skrev "jeg har lest bloggen hennes pga. mange hat-tråder om henne her inne ...

Dette er ikke ren nysgjerrighet, dette er ren fråtsing i andres ulykke. Nysgjerrighet er dessuten ikke en attraktiv egenskap.

Greit om du ikke mener noe vondt med å starte denne tråden - men det er fråtsing enda - og det er mange haters der ute som har en mening om noen de ikke kjenner og situasjoner de ikke vet noe om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh - sukkertøysbutikk? Huset er jo innredet veldig kjønnsnøytralt, mye hvitt og mokkabrunt. Det er jo mer maskulint mot minimalistisk med enkle fokuspunkter rundt om i huset som heller ikke ser ut som sukkertøy ...mener du ikke bloggen til sukkertøy for øyet du nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, så slipper vi å ødelegge fredagskvelden med å tenke på det!

 

Skal vi diskutere hvor hun kjøper vaskepulveret sitt nå??? Kom igjen, da, jeg er sikker på at noen har sikre kilder på det også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjønnsnøytralt, ja, endatil en smule maskulint, er du FULL?

Trenger ikke å ha mye rosa interiør for at det skal se ut som en sukkertøysfabrikk.

Stilen hennes er veldig feminin og romantisk, med masse tekstiler i duse farger, et tonn puter i sofaen, stearinlys overalt, "prangende"gjenstander and so on.

Tror du virkelig en ungkar hadde innredet i en sånn stil?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...