Gå til innhold

Hvor mange fraværsdager fra jobb har dere hatt de siste årene? Spør først og fremst dere med 2 eller flere barn! :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vel, i dag brukte jeg min siste sykt-barn-dag for dette året. Har 2 feriedager tilgode som jeg får bruke på sykdom utover høsten, evt får det bli avspassering eller fravær uten lønn.

Også har jeg vel vært borte pga egen sykdom 5-6 dager i år tenker jeg. Det barna får havner jo også gjerne hos mor :)

Har 2 barn på 2 og 3 år, så her er det mye snørr, hoste og feber.

Om en fraværsdag i måneden er mye eller ikke kommer vel litt an på hvor mange barn man har, og hvor gammel de er.

Har ikke hatt en eneste fraværsdag på et år når det gjelder meg. Barna har jeg hatt 2 dager med i august, men de fikk begge 4. barnesykdom. De er 1, 3, 6 og 11 år. I fjor var jeg i permisjon og året før vet jeg ikke hvor mange dager det var. Fikk blomst av jobben fordi jeg ikke hadde fravær på et år, men vet jeg tok ut en velferdspermisjon ifbm begravelse og 3 dager på sykehuset med et av barna, så vet ikke helt om den var berettiget...

i fjor brukte jeg 18 sykt barn dager, jeg har ett barn med astma, så jeg har utvidet sykedager på han. i år har jeg ikke hatt sykt barn dager, for jeg har stort sett vært sykemeldt eller i svangerskapspermisjon selv hele dette året.

Annonse

Ble noen fraværsdager i fjor vet jeg, husker ikke helt, men kan vært 4-6 et sted. Hovedsakelig pga utredning allergi. Vi er faktisk lite syke her i huset, bank i bordet!

På 3 år (før jeg bytta jobb nå) har jeg vært borte 3 ganger. 2 ganger pga sykehusinleggelse på sønnen min, og 1 pga omgangssyke hos meg selv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...