januarbaby-2012 Skrevet 8. september 2011 #1 Skrevet 8. september 2011 Er gravid i uke 19 og har den siste uken fått sterke smerter på den ene siden av magen, ned mot lysken. Det kjennes ut som kramper eller noe som knyter seg skikkelig, og varer i ca 30 sekunder. Så gir det seg litt og kommer tilbake 2-3 ganger iløpet av et par minutter. Kan gå flere dager mellom hver gang dette skjer. Smertene er så sterke at jeg må legge meg i fosterstilling og virkelig ta meg sammen og tenke på å puste rolig. Nevnte dette for legen min men fikk bare beskjed om at det var helt normalt, men klarer ikke roe meg helt med det. Noen andre som har opplevd noe tilsvarende?
Gadiana Skrevet 8. september 2011 #2 Skrevet 8. september 2011 Hei på deg:) ingenting å bekymre seg over nei, det skjer meg også akkurat det samme hvis eg snur meg raskt eller reiser meg fort opp. Det er tegn på at livmoren vokser og leddbåndene strekker seg, noe som er vanlig når vi får større mage:) jeg er i uke 22 på søndag, lykke til:)
Nutte87+ februar spire! Skrevet 9. september 2011 #3 Skrevet 9. september 2011 Samme her også =) jeg er i uke 17, så ikke noe å bekymre seg for! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå