Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #1 Del Skrevet 8. september 2011 guriland! Har dere sett de lagrene de har med mat som de har fått såog si gratis eller?!?!? Ikke at jeg vet hvor jeg skulle gjort av alt da, men det er jo helt enormt å ha mat nok til et år fremover.Og så herlig det var med hun som ga så mye til veldedighet. Når man handler for over 2000 DOLLAR og ender opp med å få igjen over 50 dollar på en handel, da bør man føle seg rimelig happy ja Hvorfor har ikke norge slike systemer?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #2 Del Skrevet 8. september 2011 Både på Coop Prix, på Joker og flere andre butikk-kjeder kan man få rabattkuponger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #3 Del Skrevet 8. september 2011 Hvilket program er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #4 Del Skrevet 8. september 2011 ENIG !! Jeg vil også gå på kupongjakt i naboens søppelkasse, hage, eller stjele naboens aviser for å få gavekort når jeg handler istedet for å betale.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #5 Del Skrevet 8. september 2011 de kupongene man får på Coop osv er jo ikke det samme i det hele tatt det er et lite avslag på EN vare, og du får ikke kjøpe mer enn så og så mange av den, og ofte er det på varer som man ikke kan lagre over tid:/ Nei, gi meg aviser med rabattkuponger som omkranser masse varer og som ikke har noe kvantaregulering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå