Gå til innhold

Ubehagelige kynnere allerede i uke 17/18

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de siste dagene begynt å få ubehagelige kynnere. Kjenner jeg blir utrolig sliten av det.

Hadde det med nr 2 også, uten at det resulterte i for tidlig fødsel. Men tror ikke de startet så tidlig?

Bør jeg bekymre meg? Neste kontroll er ordinær ultralyd om 10 - 12-dager.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei, er i uke 22 og jeg har også en del kynnere og var bekymret. eg var hos legen i dag og hun sa at så lenge j klarer å puste normalt og tar det med ro så går det bra. Det er sant j hadde heller ik med min første, men det er vanlig å kjenne mer etter første man sies det, det er livmoren som øver til den kommende fødsel, bare si det på kontroll neste gang, og hvis de er veldig intense så bør du gå hos legen å få sykemelding, det sa legen til meg.

Lykke til

Skrevet

Takk for svar.

Snakker med de på sykehuset når jeg tar ultralyd.

Skrevet

Hadde kynnere fra uke 21 første sv.sk...så å si hele tida men gikk fullt på jobb pga det ikke forkortet livmorhalsen..altså kun kynnere og ikke rier... starta allerede uke 13 denne gang...litt unormalt men sjekket hos gynekolog og helt ok. skal bare sjekke livmorhalsen engang etter uke 20 og er den like lang enda så har ikke kynnerene noen betydning...er nå uke 17..eller 18 ifølge her da..men 17,0. Mange som har det slik visstnok :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...