Gå til innhold

gutt, 8 år, hull i ene øret - harry eller kult?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nevøen min fikk det på den alderen og jeg synes det fikk han til å se ut som en bølle, så jeg synes ikke om det.

Så små gutter trenger ikke så "typete" effekter i utseende sitt, de må være mye eldre før de velger slike ting.

Annonse

Fryktelig harry og white trash. Kjenner en gutt som akkuat fikk dette, og vel..moren hans er akkurat det.. Griseharry og white trash! Usj.

En annen gutt i gata her har i begge ørene og han er en svær drittunge i tillegg. Huff.

Gutter skal ikke ha hull i ørene..

Annonse

Etter å ha lest innleggene her virker det som at alle har blitt "gammeldagse", men jeg innrømmer selv at det ikke er så pent på en så liten gutt.

Sitter her og tenker selv når mine gutter en dag spør om det. Da tenker jeg på meg selv da jeg var 13 år. Spurte min mor om jeg kunne farge håret blond (bleket hår. Populær på den tiden). Fikk nei til svar. Da hun synes er stygg. Hmmm, hva skal jeg si til mine gutter da?

Når de en dag blir 13 og spør om å få hull i øret?

Min gutt på ni har mast om dette et par år. (Et par stk i klassen hans som har) Jeg nekter. Jeg vet hva jeg tenkte første gangen jeg møtte han ene i klassen hans,men da gikk de siste året i samme barnehage.

Gosh,så grusomt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...