Gå til innhold

gutt, 8 år, hull i ene øret - harry eller kult?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gutten min på 8 år har sååå lyst på hull i ene øret. Litt usikker på om jeg syns noe om det... Litt stilig kanskje? Hva syns du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nevøen min fikk det på den alderen og jeg synes det fikk han til å se ut som en bølle, så jeg synes ikke om det.

 

Så små gutter trenger ikke så "typete" effekter i utseende sitt, de må være mye eldre før de velger slike ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slemt å si det, men jeg syns det kommer an på utseende til gutten...

Mener- noen ser jo litt mer pøblete ut enn andre;)

Sveis og klesstil har også litt å si!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er å langt unna stilig som det er mulig å komme.

Er ikke sjans i havet at noen av mine gutter kommer til å få det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fryktelig harry og white trash. Kjenner en gutt som akkuat fikk dette, og vel..moren hans er akkurat det.. Griseharry og white trash! Usj.

 

En annen gutt i gata her har i begge ørene og han er en svær drittunge i tillegg. Huff.

 

Gutter skal ikke ha hull i ørene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde fått eit førsteinntrykk av at han var ei bølle, før han evt motbeviste det. Så,- hadde ikkje gjort det på min gut iallefall (som berre er liten og søt enno)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest innleggene her virker det som at alle har blitt "gammeldagse", men jeg innrømmer selv at det ikke er så pent på en så liten gutt.

 

Sitter her og tenker selv når mine gutter en dag spør om det. Da tenker jeg på meg selv da jeg var 13 år. Spurte min mor om jeg kunne farge håret blond (bleket hår. Populær på den tiden). Fikk nei til svar. Da hun synes er stygg. Hmmm, hva skal jeg si til mine gutter da?

Når de en dag blir 13 og spør om å få hull i øret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig liker jeg det ikke

Men det du skal se etter er:

 

Hva Gjør de andre guttene i nærmiljøet?

Om De "kule" eldre har? eller kompiser? Ja

Om han blir den eneste? nei'

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bedre med hanekam og tatovering. Men kan jo begynne med hull i øret og få hanekam når han er 9 og tatovering i syden når han er 10.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gutt på ni har mast om dette et par år. (Et par stk i klassen hans som har) Jeg nekter. Jeg vet hva jeg tenkte første gangen jeg møtte han ene i klassen hans,men da gikk de siste året i samme barnehage.

Gosh,så grusomt!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...