Gå til innhold

Ubehageligheter over navlen..hva er dette???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jenta mi på 11 år sliter med en ekkel mage. Hun klager over at det er ekkelt og at det ligger over navlen. Det er ikke vondt , men ubehagelig. Akurat som om noe rører seg..

Hun har hatt dette 1 års tid.

Hun kjenner det spesielt når hun sitter ved pulten sin i klasserommet men også når hun sitter i sofaen og ser tv. Det varierer når det kommer sier hun.Hun sliter også med å sove enkelte netter, fordi det er vanskelig å finne en god liggestilling.

Hva i alle dager kan dette være? Var til lege for et halvt år siden, og han nevnte at det kunne være magesår...eneste han kunne komme på.. Hun var til ultralyd og der så de ingenting unormalt.

 

Jeg skjønner ikke hva det er hun kjenner og spekulerer på hva dette kan være!

Hun er litt stille og sjerert...kan det rett og slett være angst/usikkehet som slår ut sånn??

Er det noen som har noen tanker som kan hjelpe oss??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det konstant, eller kommer det i perioder. Kan være muskulært betinget. Jeg hadde selv perioder med "ubehaligeligheter" over navlene som barn. Men ikke i form av at det "rørte på seg". Mer en slags strekkfølelse. Veldig vanskelig å beskrive.

Det gikk over av seg selv etterhvert, så jeg regner med at det hadde sammenheng med vokseprosessen, eller at det var muskulært, evt. begge deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar! Kan jo være noe slikt ja.. hørtes ut som en grei "forklaring". Skal følge med fremover men jeg merker jeg senket skuldrene litt:-)

 

Hi

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...