Gå til innhold

Grrrr. blir så sint på huseier...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ser jo tydelig at det er silikonet rundt doen som ikke er tett fordi det lekker gjennom der..men har sier bare at dt har ingenting med silikon å gjøre og det er kondens fra doen..åhhhhh. jeg vet jo veldig godt at det IKKE er kondens det kan man se også men han står på sitt...fader

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hæ?? Jeg har ikke silikon mellom gulvet og doen... Men ja, det kan bli litt kondens, så selve toalettet er fuktig av dugg, men det renner jo ikke utover liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har sakt din meining men siden han ikkje bryr seg, så drit i det. Men håper det ikkje går under depositumet når dokke flytter ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er huseier som har rett. Om det du sier er rett så ville også toalettet vært lekk. Silikonen er der kun at estetiske grunner og ikke for å tette for vann. Hilsen toalettekspert;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg drite i det når det renner gul/brunaktig vann derfra? og det lukter? det er vel ikke noe å drite i? huseier har faktisk plikt å sjekke det opp...

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan like så være vann med rødalger i. Det er IKKE vann som er fullt av avføring, men det kan se sånn ut. Det skjer ofte med eldre toalett, spesielt om man ikke er veldig renslig.. Og det er sant det med silikonet rundt toalettet, det er der ikke for nyttens skyld..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du om man ikke er veldig renslig??? jeg trur ikke det går an ¨å ha det mere rent enn hva jeg har..ihvertfall på badet. men det lukter også det vannet..

 

hilsen hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hi, neste gang tar du bilder når det renner ut, så printer du det og gir det til huseier som bevis. Vis frem husleiekontrakten, der det står at han er pliktig til å gjøre noe med det. Ellers får du kontakte noen som kan hjelpe deg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var her i dag å så det selv med egne øyner men alikevel sier han at det er TETT... .det er jo fanken ikke tett når man ser det kommer vann der nede under silikonen...skal ta bilder ja

hi

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hvordan en do er bygget opp? Det tror ikke jeg.

 

Skal ikke være silikon rundt do.

 

Og er det en overivrig rørlegger som har lagt silikon der det ikke skal være - fy skam seg, og dårlig rørlegger.

 

Hvor i helvete er det du opplever kondens????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du det at der har ikke doen kontakt med rør? Det er bare vannlåsen som er av det du ser av vann i do. Kloakken er bak alt sammen.

 

Det du ser, er din egen skit, og mangel på rengjøring av deg. Så enkelt, og så vanskelig ;)*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...