Gå til innhold

På tide å planlegge morgendagens middag, hva hadde dere i dag? u/t

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her ble det svineknoke med kålrabistappe og løksaus. I morgen skal vi teste ut santa maria crispy chicken til tacoen.

Salig blanding av mat laget fra bunnen og halvfabrikata her i huset...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skulle vi egentlig ha rester av lapskausen fra i går, men frøkna hintet disket om pai sånn 5-6 ganger i dag, så da ble det det. Hjemmelaget pai, uten salat eller noenting, fordi jeg var lat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag fersk suppe, beste jeg veit.

Først spiser vi suppe med alle grønnsakene i dyp tallerken, så spiser vi kjøtt, potet og den sursøte sausen på flat tallerken..

Imorgen:

Bakt potet.

1 time i ovnen.

Steiker bacon og sopp.

Har skinebiter, ost, mais, vårløk og hvitløkssmør.

Lager bernaise.

Har også tenkt til å lage blåbærpai i morgen.

Gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fiskegraten laget av fersk fisk, raspet gulrot og poteter

I morgen blir det nok sikkert pasta i tomatpurre og ketchup med karbonadedeig og poteter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag ble det seibiff med revne gulerøtter, kokte poteter, og hollandiesus..

Imorra er det heller noe uvist, begge jobber kvelden. Så mulig vi bestiller med en pizza hjem fra jobb:)

Nå derimot står nybakte grove rundstykker på menyen :) Mmmm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lager bare bunn av mel, maizena, litt smør og vann, og fyllet består av egg, salt og pepper, og det jeg har i hus: skinke, ost, broccoli, paprika osv.

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det noe så spennende som pytt i panne:)

....og nå blir det en hamburger gitt! Huff-ikke noe sunn dag, men akk så deilig! Nå tar jeg helgen for har fri i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag ble det fiskegrateng, fordi det var 40% på mat fra findus i går på ica. Dessuten var vi ikke hjemme før rundt kl. 17, så da var det greit å bare putte gratengen i ovnen.

I morgen skal vi ha torskefilet med chilitopping. Ny oppskrift, så gleder meg til å prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blei det "mandagsform" sjølv om det er torsdag. Torsk og kokte poteter blanda med tjukk kvit saus med ost og dill, og steikt i ovnen. Tomatar er godt attåt. I morgon vert det ovnspannekake med bacon og purre, det og sansynlegvis og servert med tomat. Har litt meir kosemat på fredagar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2åringen valgte og da ble det pølse og potetmos (hadde valget mellom det eller pasta)

Imorgen blir det fiskegrateng eller fajitas med kylling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ble d burgerking fordi 5 åringen hadde bursdag:)

I dag skal vi ha nakkekotteletter, hjemmelaget potetstappe med fersk stekt champignon, rødløk og paprika i !

På lørdag skal vi ha indisk scampi og på søndag fårikål :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går hjemmelaget wienerschnitsel med hjemmelaget potetsalat. Vi har litt igjen, så det blir nok rester i dag.

I tillegg skal jeg lage fersksuppe og hvis jeg orker blir det hjemmelagede runstykker til.

I morgen har jeg tenkt å lage ballj (kompe) med baconbit i midten. Koker den nok med litt môrpølse og kålrot/gulrøtter. Ikke mannens favoritt, så vi satser på at det er suppe igjen....

Siden vi skal plukke sopp i morgen, så mistenker jeg at det blir varme smørbrød med soppstuing en av dagene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...