Gå til innhold

Kjempenyskjerrig!!

Nosferia *gravid med nr.2*

Anbefalte innlegg

Skrevet

..på hva moderator har "slettet som spam" innpå her! Aldri sett det før jeg, å jeg er jo en BIM-alkis :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva kan det være??? synes nesten ikke jeg forlater denne siden, skal noe til å slippe unna mine argus-øyne!

Skrevet

Ha ha!! Vilket inlägg var det på - helt säkert ett av mina!! Blir porterad till svinesund nu tror jag ;0)

Skrevet

Typisk deg, Lycklig <3*födeklar!!!

Alltid skal du lage så dårlig stemning her inne på forumet :)

(Ja, dette må leses med en ironisk stemme!)

Skrevet

Så länge du inte är min sambo så tas detta med humor!! Han stackars kan ju knappt dra ett skämt utan att hormonerna sprutar som fy!! Ha ha, men Vi skrattar en del åt det också! Tempramanget e rente nåt fel på!! ;0)

Skrevet

Står det noen plass at moderator har "slettet som spam"?

Kanskje det er når man poster et innlegg eller nytt emne og trykker flere ganger fordi det går så sent?

Skrevet

Ja, som overskrift på et av innleggene her nede!

Kanskje er det et av mine innlegg, skrevet av hormontrollet, som er blitt slettet :)

Skrevet

Inte vet jag - men kanske bäst jag lägger fram passet på födebagen på väg upp i sängen!! ;0)

Skrevet

Noen måtte jo komme med et merkelig spørsmål, og nå ble det meg; Hva er egentlig spam? Er ikke det reklame? Sletter de innlegg fordi det inneholder reklame? Nope, mine pc kunnskaper er ikke helt oppdaterte.. ikke er jeg på facebook heller : )

Skrevet

Å? Jeg kan ikke se d. Kanskje noen som har trykket "klag på innlegg" knappen som man kan trykke på under innleggene?

Jeg ser på spam som reklame ja, men også om noen gjentar noe flere ganger.(kan være et enkelt ord,setning++) Derfor jeg tenkte at det kan være noen som har trykket "lagre" flere ganger når de skulle poste et innlegg eller emne..

Ja,ja ikke alt man skal skjønne seg på..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...