Gå til innhold

Hva gjør DU for å gjøre ditt hjem koselig?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bilder og pyntgjenstander syns jeg gjør veldig mye med et rom.

For å gjøre det ekstra hjemmekoselig hender det jeg slår til med noen stearinlys også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt humør, romslige, åpne dører og god takhøyde. Alle er alltid velkomne, og det er plass til alle. Det gjør mitt hjem koselig! Men det var gjerne ikke det svaret du var ute etter;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig ikke ute etter å gjøre det så koselig jeg da, hjemmet vårt er funksjonelt og lett å holde ryddig og rent, ikke spesielt koselig. Men det hender vi slenger noen lys på bordet.. Også har jeg planter i vinduene, mest fordi det renser luften for CO2 og tilfører ny oksygen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tenner lys hver eneste kveld. Ser rundt meg nå og jeg kommer til 16 lys av ymse slag som min samboer tente mens jeg gikk tur med hunden. Skikkelig koselig å komme hjem!!

Et rent hus er også med på å skape god stemning hos meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om kjøkkenbenken er full, og stua rotete, så er folk velkommen inn ;)

Så det at alle er velkommen når som helst, er vel det som jeg tenker skaper en hyggelig atmosfære :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater rot, så for at jeg skal synest det er hjemmekoselig, så må det være ryddig. Pynter med store gjenstander, litt bilder.,. av og til setter jeg frem stearinlys og røkelse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å få det hjemmekoselig hos meg, hjelper det å rydde og ha det pent. Har ikke så mye på veggen, eller pynteting...er ikke så flink med det. Men har mye lys stående overalt og for å gjøre det ekstra koselig tenner jeg lys om kvelden og demper taklyset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atmosfære kan være så mangt i en slik setting.

Først av alt så må jeg ha den ukentlige husvasken og det må være ryddig, til en viss grad. Leker og slikt gjør meg ikke noe men jeg vil ikke ha hauger med klær spredt omkring. Gode rutiner når det gjelder rydding er med å skaper en god atmosfære da jeg blir litt grinete om det er uryddig;)

Jeg liker den enkle stilen men glad i levende lys og friske blomster til helgen. Jeg liker kjøpe litt ny pynt nå og da men har min egen lille regel om at hver gang noe kjøpes skal noe settes bort også;) Liker ikke at det flyter over av gjenstander.

Når det gjelder det de andre nevner: barna i nabolaget holder som regel til hos oss, enten i hagen eller inne, så jeg tenker at det er en fin atmosfære her for barna også. De vet de bestandig er velkomne hos oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God energi mellom alle familiemedlemmer har mye å si.

Men har en myk sofa med gode puter som venner liker godt. God mat og drikke får frem en hyggelig atmosfære. God musikk, levende lys, varme og et ryddig hjem er prikken over i-en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...