Gå til innhold

Trenger födestöv!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man vågar ju inte säga det högt men skit samma här kommer det!

Har sedan förra veckan haft såååå på känslan att gutten ser dags ljus den 9, alltså imorgon.

Efter en väldigt lyckad kontroll igårmed både öppning, stripping och div tecken var jm så säker på att jag skulle föda så jag inte fick ny timme till termin som är på måndag - hjälp jag hoppas det stämmer!

Så nu är jag om någonsin klar, har vart som jag sagt tidigare väldigt stilla idag sen strippingen igår. Men nu på kvällen har det tatt sig upp lite med murring och stramming... Trenger sårt födestöv för jag vill vill vill gå i födsel inatt!!

Whhhhaaaaaa!!!! Uff kommer säkert sitta här lika frustrerad imorgon och ha en riktig piss dag! Men vad kan man göra närmagkänsla tar över? :0)

Vet det är många som blivet strippet denna veckan - fler som har en bitte liten magkänsla på att det kommer ske något inatt? Eller är det bara jag som är naiv? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huset er rent, sengene er nyoppredd, det ble bakt cookies og kanelboller i går, ost og skinkehorn i dag, jeg har sovet godt i natt og en god formiddagslur i dag. Koser meg nå foran tv med idol. Og JAAAAA; det skal fødes i natt! Det har så vidt begynt å murre litt i magen nå etter at det har vært veldig stille lenge. I kveld skal jeg få massasje og kveldens dose prostaglandiner av mannen. Og så får det vær så god starte i natt. Jeg har sagt siden tirsdag at det blir fødsel 9/9.

Det hadde vært så fint! Kjekt å føde mens formen fortsatt er god og man føler et snev av overskudd.

Skrevet

Helt enig!! Jag sov super gott inatt OCH har också vilat på dagen så jag är sååå klar för vaken natt - på sjukhuset!!:)

Skrevet

Egentlig Lycklig syns jeg du bare burde bli her inne på 3. Trimester. Du har så mange fine innlegg, og det er så gøy å følge deg. :) Så jeg venter litt med det fødestøvet jeg. ;)

Skrevet

Har ikke noe fødestøv liggende her (som jeg ikke har bruk for selv da..) MEN: vil ønske alle lykke til med kvelden/natten! Spennende å stå opp i morgen å se om noe har skjedd!

Men, kommer til å savne dere - når jeg, BIM alkisen, sitter igjen her alene - på overtidsdag 15 ;)

Skrevet

Neeej för helvete!!!! ;0)

Inläggen från imorgon kommer vara betydligt spräng fyllda av hormoner, irritasjon, frustrasjon och svordommar - ha ha!!!

Uff Gud vad besviken jag kommer vara om det inte sker något....,,blääääää!

Skrevet

Neeej för helvete!!!! ;0)

Inläggen från imorgon kommer vara betydligt spräng fyllda av hormoner, irritasjon, frustrasjon och svordommar - ha ha!!!

Uff Gud vad besviken jag kommer vara om det inte sker något....,,bläääää

Nosteria - du blir med inatt vettu tjejen!!!!

Skrevet

Masse fødestøv og lykkeønskninger oversendes herved til Lycklig, miepia og alle andre med termin i disse dager, eller på overtid :)

Fortsatt 20 dager igjen for meg, så smører meg med tålmodighet mens jeg venter.

Gleder meg til å lese fødselshistoriene deres :)

Skrevet

Hehe, da så. Jeg har hørt at kanel kan gjøre susen, bare bland det med vann først, så må du få mannen din til å stimulere brystvortene dine samtidig som dere har sex. Forresten, klarer dere få orgasme for tiden eller. Jeg har vært helt uten i flere uker. Utrolig frustrerende. Dere får få litt fødestøv alle sammen da. ;) tvi tvi

Skrevet

Hvor bor dere henne?? Trenger å vite hvor jeg skal sende dette fødestøvet :o)

Fram med tryllestaven*

Skrevet

Hehe.. går jeg i fødsel i natt, blir jeg kjempeoverrasket! Men 09.09.11 hadde jo vært en kjempefin dato da! (å dagen etter bursdagen til den stolte pappa'en!)

Skrevet

OSLO!!!!! ;)

Åh gode Gud! Ber dig inte ofta om saker men nu gäller det!!! Sätt mig i födsel!!! ;0) (tack!)

Skrevet

Trenger det egentlig selv, men skjønner at du er mer i nøden enn jeg så ok.....støv sendes herved:-) lykke til i natt, håper det skjer saker og ting hos dere alle!

Her er det sørgelig stille ikveld, kanskje like greit. Lettere med barnevakt til helgen:-)

Skrevet

Skal se om jeg finner litt fødestøv til deg........

Sånn, fant litt!! Nå har jeg sendt det lille jeg fant til deg :D Så voila; nå blir det nok fødsel på deg inatt ;))

Ps: Da må du love å sende alt det du kan tilbake når fødsel er overstått til oss andre :D

Skrevet

Åh ni ä wonderbara damer!

Om inte annat har jag en extreemt aktiv baby i magen just nu - känns som om han prövar att simma ut!!!

Skrevet

Du får ikke lov til å føde før meg Lycklig!

Jeg skal føde på søndag og du på mandag! Slik kan jeg få med meg alle de morsomme innleggene dine som gjør den grusomme ventetiden ti hakk bedre :D

Skrevet

*Signerer denne*

Skrevet

Masse fødestøv er sendt til Oslos svenska flicka Lycklig, å måtte det bli en bebis den 9/9 ;o)

Skrevet

Okey så om jag föder så lovar jag er två att jag fejkar det här inne tom måndag och SÅ annonserar födseln! Gud - hör du det??!

Skrevet

Nu är det natta damer - lycka till nu med alla födslar inatt;0) med min tur ses vi garantert imorgon!

Natta macken - ses imorrn!

Skrevet

jeg har termin på søndag...men vil ikke føde på søndag...dum dato! tar heller lørdag eller mandag...eller i morgen! helst i morgen,for jeg er så utrolig trøtt...men d blir sikkert ikke før neste uke...tør ikke håpe på noe iallefall...

lykke til med natten, lycklig og alle andre (spess de laaaangt på overtid!:)

Skrevet

Sender fødestøv i massevis!!!!!!! Lykke til Lycklig<3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...