Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #1 Del Skrevet 8. september 2011 ... tilhører jeg ikke de 80% av prøvere som blir gravide innen 12 måneder.... "Hurra" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evig prøver Skrevet 8. september 2011 #2 Del Skrevet 8. september 2011 Ikke jeg heller.Har prøvd i seks år!Men lykke til:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #3 Del Skrevet 8. september 2011 Noen grunn til at du/dere sliter? HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #4 Del Skrevet 8. september 2011 Ikke vi heller, men nå venter vi heldigvis en prøverørsunge. Når enden er god, er allting godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #5 Del Skrevet 8. september 2011 Hvor gamle/unge er dere? HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #6 Del Skrevet 8. september 2011 28 og 29 år... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #7 Del Skrevet 8. september 2011 Ok:) Satser på at jeg slipper "ekstra hjelp" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå