Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #1 Del Skrevet 8. september 2011 Saken er at det er en dame som liker mye av det han legger ut på facebook, og i dag kikket jeg meg inn på profilen hennes, og fant ut at hun er en fitnessdronning med smellvakker kropp, som bare har halvnakne profilbilder av seg selv. Og i samme sleng så jeg jo at kjæresten min "liker" nesten alle bildene av henne=( (jeg er langt fra fitnessdronning, med alle mine strekkmerker og celulitter) Han var tidligere gift med en dame som var utro, og hun anklaget ham stadig for utroskap, selv når han bare hadde vært på butikken og handlet etc. Og han har sagt til meg at om jeg ikke stoler på ham så klarer han ikke være sammen med meg. Og det er heller ikke likt meg å være sjalu, men her føler jeg at jeg fikk et lite slag i trynet... Så, kan jeg si noe til ham? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #2 Del Skrevet 8. september 2011 Hahahahaha.hahaha.. Troll!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #3 Del Skrevet 8. september 2011 lenge siden han har likt disse bildene da? Altså, er de nye? Ikke sammenlign deg selv med henne, er jo DEG han har valgt! Ville igrunn ikke sagt noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #4 Del Skrevet 8. september 2011 Hva skal du si til han? At han har trykket liker på bildene hennes før dere ble sammen er liksom ikke ditt problem, at hun trykker liker på hans statuser kan jeg heller ikke se er et problem, det som derimot er et problem er at han har sagt han ikke klarer å bli mistenkeliggjort og en oversjalu kjæreste, det er jo det du er da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #5 Del Skrevet 8. september 2011 Det står jo ikke dato på når han trykket på liker-knappen, men bildene er lagt ut i sommer. På tirsdag "likte" han en vits hun la ut, men det er jo helt uskyldig i denne sammenheng. Hun bor på en annen kant av landet, men jeg klarer ikke la vær å tenke at det er en han har møtt via møteplassen etc, og da burde han vel strengt tatt slettet henne nå som han har fått seg kjæreste? Ble bare så forbasket usikker her jeg sitter. Vet han hadde noe på gang med en annen da han møtte meg, men det ble avsluttet, så det er ok. HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå