Gå til innhold

oi oi oi :) vil noen ta en titt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha følt meg litt småsvimmel og rar den siste uken , tisset jeg på en billigstrimmel idag tidlig - og ganske raskt kunne jeg skimte og etterhvert SE en svaak men bred og fin TYDELIG strek.... Har flere liggende, så jeg kommer nok til å teste videre hver morgen (hipp hurra for billigstrimler) for å se om den blir sterkere!

Er bitteliten på vei nå? Tørr å tenke tanken - men har ikke sagt noe til min kjære enda :)

Hva tror dere?

Er 11 dager etter en evt befruktning... :) Spent på hva dere får inn :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du vet hva jeg faar :) er jo veldig høst naa ;)

Skrevet

Søteste Adine! Ja, det er det :) Så stas om det faktisk er sant! Skal prøve å holde det hemmelig leenge denne gang! (jeg er ikke flink til sånt) :) Håper jeg slipper unna kvalme og kan jobbe lenge denne gang!

Sender gode tanker din vei - det skulle jo vært din tur!!! Tror ikke det blir lenge til Adine <3

Skrevet

Noen flere som vil se?

Jeg er også veldig nysgjerrig på hvordan dette svangerskapet blir. Vil jeg være mye dårlig?

Gjest Ms. Muffins
Skrevet

Jeg tror du er gravid! :)

Kvalme og bekkenløsning vil nok plage deg endel.

Kanskje også endel vann mot slutten.

Ei lita jente? ;)

Skrevet

Fryktet kvalmen ja... :) Håper jeg kan fungere i jobben min lenge denne gang . forrige sv.skap blei jeg tidlig sykemeldt, grunnet migrene/svangerskapshodepine og ekstrem kvalme.. (jobber på småbarnsavdeling) - men håper å kunne jobbe frem til permisjon denne gang! Tusen takk for at du tok deg tid babygal :) Håper jeg snart kan gi tilbakemelding på en skikkelig positiv test :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...