^Perlen^ Skrevet 8. september 2011 #1 Skrevet 8. september 2011 Etter å ha følt meg litt småsvimmel og rar den siste uken , tisset jeg på en billigstrimmel idag tidlig - og ganske raskt kunne jeg skimte og etterhvert SE en svaak men bred og fin TYDELIG strek.... Har flere liggende, så jeg kommer nok til å teste videre hver morgen (hipp hurra for billigstrimler) for å se om den blir sterkere! Er bitteliten på vei nå? Tørr å tenke tanken - men har ikke sagt noe til min kjære enda Hva tror dere? Er 11 dager etter en evt befruktning... Spent på hva dere får inn
Tante_Esel Skrevet 8. september 2011 #2 Skrevet 8. september 2011 du vet hva jeg faar er jo veldig høst naa
^Perlen^ Skrevet 8. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2011 Søteste Adine! Ja, det er det Så stas om det faktisk er sant! Skal prøve å holde det hemmelig leenge denne gang! (jeg er ikke flink til sånt) Håper jeg slipper unna kvalme og kan jobbe lenge denne gang! Sender gode tanker din vei - det skulle jo vært din tur!!! Tror ikke det blir lenge til Adine <3
^Perlen^ Skrevet 9. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 9. september 2011 Noen flere som vil se? Jeg er også veldig nysgjerrig på hvordan dette svangerskapet blir. Vil jeg være mye dårlig?
Gjest Ms. Muffins Skrevet 9. september 2011 #5 Skrevet 9. september 2011 Jeg tror du er gravid! Kvalme og bekkenløsning vil nok plage deg endel. Kanskje også endel vann mot slutten. Ei lita jente?
^Perlen^ Skrevet 9. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 9. september 2011 Fryktet kvalmen ja... Håper jeg kan fungere i jobben min lenge denne gang . forrige sv.skap blei jeg tidlig sykemeldt, grunnet migrene/svangerskapshodepine og ekstrem kvalme.. (jobber på småbarnsavdeling) - men håper å kunne jobbe frem til permisjon denne gang! Tusen takk for at du tok deg tid babygal Håper jeg snart kan gi tilbakemelding på en skikkelig positiv test
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå