Gå til innhold

Hjelp en mamma i USA (meg)!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Stemt!

Og det var første gang jeg svarte på en slik bønn på disse nettsidene. Generelt sett synes jeg det er helt håpløst med alle som skal ha stemmer til gullungen sin, men dette er jo noe helt annet!

Lykke til! Jeg håper du oppnår dine drømmer!

Tusen takk alle sammen! Hvis jeg vinner, er det selvsagt ingen vei tilbake - da MÅ jeg jo utvikle disse produktene og selge dem i Norge! (Men det er noe jeg har drømt om i seks og et halvt år, siden datteren min ble født, så det er ikke snakk om at jeg ikke kommer til å gjøre det.)

Det er en ny dag - lørdag - og dere kan stemme igjen! Vi har greid å holde oss på førsteplassen hele dagen på fredag, og vi ligger foran med 100 stemmer, nå som det er midnatt i Iowa, og amerikanerne har hatt hele kvelden å stemme på. Så dette er bra - håper på et enda større forsprang i dag!

Annonse

Vi lå foran med 192 stemmer, som hadde sakte økt hele dagen, men nå plutselig har nr. 2 kommet tilbake og er nå bare 105 stemmer bak! Det gikk så fort at jeg er helt redd - hehe.

Det er ennå lørdag her, men hvis du ennå er våken og ikke har stemt ennå (eller har en smarttelefon eller iPad å stemme fra), så vær så snill å legg igjen en stemme! Tusen takk for hjelpen!

http://www.myentre.net/busProfile/tabid/95/Default.aspx?entry=356

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...