Gå til innhold

Hjelp en mamma i USA (meg)!

Anbefalte innlegg

Det er en stund siden jeg har vært her, men jeg var her i mange år, så jeg håper noen husker meg!

Det jeg trenger er stemmer! Masse stemmer! Jeg er en keramiker i Iowa i USA, og jeg er med i en nettkonkurranse for små bedrifter her. Jeg har vært keramiker i 17 år, men ønsker nå å utvide produktutvalget til tekstiler og papir og kanskje andre produkter. Målet er å vinne de $5000 og dermed kunne starte foretaket mitt og etter hvert også selge og kanske utvide til Norge. Jeg jobber 7 dager i uken, men tjener ikke nok til å gjøre dette uten hjelp.

Jeg ligger blant de 3 første, men nr. 1 er vanskelig å slå. Han er et hagesenter med flere ansatte - jeg er bare meg. Men jeg har god støtte fra venner og kunder, bare ikke helt nok.

Hjelp meg å slå et hagesenter og en pølsemaker i Iowa! Se på linken - da ser du bilder og video av arbeidet mitt. Det er lett å stemme, og det fører ikke til uønsket mail.

Stem hver dag!

http://www.dreambiggrowhere.com/entrydetails.aspx?entry=356

Nå røper jeg identiteten min også - men det er verdt det!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143557225-hjelp-en-mamma-i-usa-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Fantastisk! 15 stemmer fra Din Baby allerede (Skravle og Anonym). Kan jeg ha truffet en gullgruve?

Man kan sjekke ståa selv - under der det står Vote, kan man klikke på View All Dreams, og så kan man "Select contest". MIn er Northeast Iowa, og der ligger alle drømmene!

I går var jeg i ledelsen for første gang, og det var utrolig spennende - ikke bare for meg - men så ble jeg tatt igjen.

Nå har jeg sjekket. Jeg ligger som nr. 2 - 80 stemmer bak nr. 1. Da er vi på vei tilbake!

Tusen takk!

Annonse

Ny dag, nye stemmer! Nå er det akkurat blitt fredag her i Iowa, og jeg ligger etter nr. 1 med 7 stemmer. Det er min rekord på denne tiden av døgnet, tror jeg! Jeg pleier å ligge langt lengre etter, siden nordmenn har sovet i mange timer. Nr. 3 har 96 færre enn meg.

Så fortsett, jenter! Stem igjen, dere som allerede stemte i går; begynn, dere som ikke har gjort det før. Det er lett!

Tusen takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...