Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #1 Del Skrevet 8. september 2011 Hvordan praktiseres dette når barnet ditt f eks dunker i stolen fremfor seg på kino, fly? Når barna snakker stygt til andre? Når de river søsken i håret? Osv.... Altså, når dere er ute blant folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #2 Del Skrevet 8. september 2011 Ta i de, og gi grei beskjed med streng stemme EN gang! Ignorering er noe annet enn du forestiller deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #3 Del Skrevet 8. september 2011 Jeg spør fordi, når jeg som blir sparket i stolen av barn, hvor foreldre ikke reagerer, selv tar barnet for det. Har ofte opplevd at foreldrene da ser bestyrtet på meg, fordi det stakkars barnet ble irettesatt. Hi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #4 Del Skrevet 8. september 2011 Dårlig formulert. Jeg spør fordi. Jeg syns det er inni hampen irriterende at foreldre ikke kan oppdra sine egne barn. Fordi jeg, er like holden i å bli sparket på bussen. Så da, får barnet beskjed om å kutte ut. Dette reagerer altså foreldrene til barnet på. Spesiellt? HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #5 Del Skrevet 8. september 2011 Jeg hadde reagert på samme måte. Altså om jeg var deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #6 Del Skrevet 8. september 2011 Det er visse ting man bare ikke kan ignorere. det er slike ting som går utover andre uskydlige mennesker, som f.eks deg som sitter på setet forann på kino eller fly. Da må man ta barna. Når det gjelder lugging og slåing av andre søsken/barn, da tar jeg for meg barna å si fra om hva jeg mener, blir det ikke slutt så tar jeg barnet ut av situasjon, og heller trøster den andre, og dermed ignorerer barnets oppførsel. Om vi er på butikken, og barnet mitt begynner å mase om ting, å blir ilter og vanskelig fordi jeg sier nei, da ignorerer jeg det, han får bare rope og skrike så mye han vil, jeg stenger ørene, gjør meg ferdig og går ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #7 Del Skrevet 8. september 2011 Joda 20:20, men da er du ikke en av de som ignorerer dårlig oppførsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå