alexmommytobe Skrevet 8. september 2011 #1 Skrevet 8. september 2011 var hos JM i dag og hadde 3-4 cm aapning, men ikke veldig moden enda.. hodet fremdeles ganske hoyt.. men ble strippet og har hatt kynnere/rier siden da... (ble gjort klokken halv 10 i morres... og har naa rier hvert 5--8 min, men varer ikke lengre enn 30-40 sec og de er ikke serlig vonde... saa vet ikke om jeg tor aa haape paa at det er noe paa gang!! er saa redd for aa bli skuffet om det skulle dabbe av naa.... tenkte jeg skulle faa mini i seng og saa ta meg et godt varmt bad og se hva det eventuelt gjor med riene... haaper selvfollgelig at dette er "the real thing"!!!
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 8. september 2011 #2 Skrevet 8. september 2011 Får håpe det for din del )
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 8. september 2011 #3 Skrevet 8. september 2011 Såååå spännande! Låter som det är något på "g"!!
alexmommytobe Skrevet 8. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 8. september 2011 ja da hadde jeg tatt meg en lang varm dusj og tror du ikke riene har nesten forsvunnet etter 6 timer med mer eller mindre regelmessige rier!!!! AAARRRRGGGG!!! naa gaar jeg og legger meg og haaper paa at det tar seg opp igjen snart!!
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 8. september 2011 #5 Skrevet 8. september 2011 Men vad är det jag läser???? Nej!!!! Ok då resonerar vi så här, kroppen behöver lite vila så sov ett par timmar så ska du se det startar i natt!!
alexmommytobe Skrevet 8. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 8. september 2011 aaaa, jeg haaper saa saart du har rett!! innerst inne haaper jeg paa en repeat av forrige fodsel, der jeg ble strippet paa formiddagen, hadde rier stort sett hele dagen og tok en dusj, alt stoppet opp, (identisk med hva som faktisk har skjedd i dag!!) gikk aa la meg og da gikk vannet!
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 8. september 2011 #7 Skrevet 8. september 2011 Hopp i säng dame!!! Och husk tisselaken Det enda som skvalpar här är all brus jag druckit!
alexmommytobe Skrevet 9. september 2011 Forfatter #8 Skrevet 9. september 2011 da vaknet jeg etter en GOD natts sovn, og er tilbake til square one!! ingen rier ingen murringer og ingen baby!!!!! liker ikke saanne lurerier!! naa vil jeg ha ordentlig fodsel paa gang!!
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 9. september 2011 #9 Skrevet 9. september 2011 Melder mig in i DEN klubben! ;D
miepia30 Skrevet 9. september 2011 #10 Skrevet 9. september 2011 I know the feeling! Skrekkelig. Håper du er mer heldig enn meg, her har det vært stille i 4 dager etter falsk alarm. Men du din heldiggris slipper bekymre deg for overtid, slikt driver man jo ikke med i USA. Lykke til!
alexmommytobe Skrevet 9. september 2011 Forfatter #11 Skrevet 9. september 2011 skal til legen igjen paa tirsdag om det ikke skjer noe for da... men termin er ikke for 17 sept, saa kan enda gaa en stund ja.. og de kommer nok til aa la meg gaa paa overtid ogsaa, men ikke like lenge som i norge... men tenker at jeg allerede har 3-4 cm aapning saa kan jeg vel ikke gaa saa mye lengre??? vil i grunnen bare at vannet skal gaa sann at det ikke er noen vei tilbake!
miepia30 Skrevet 9. september 2011 #12 Skrevet 9. september 2011 tja, man kan gå med 3-4cm i ukesvis desverre. Men det er jo mer sannsynlig at en med 3-4 cm føder snart enn at en uten åpning gjør det. Så det er jo veldig positivt med en slik åpning!!!! ja det hadde vært supert med en vannavgang, poff, hull på ballongen. Venter også på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå