Gå til innhold

Noen som har noen effekter/pynt/klær til cowboy-fest for voksne?Eller tips om hvor jeg får kjøpt det?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cowboyhatt får du i lekebutikk... Ellers er http://partytime.no/ en fin side med mye stæsj.... Vi hadde cowboyfest for et par år siden og pynta med sort papirduk, små krukker med kaktuser, strødde en stripe med sand fra ungenes sandkasse over hele bordet og hadde syltetøyglass med stearinlys og sand i =)

I taket på partyteltet hadde jeg hengt opp rød nervøs fløyel..... og alle gjestene hadde hatter, rutete skjorter og jeans =)

Hvis du har ei gammel dongryjakke du kan ødelegge, så kan du lage cowboyvest med frynser av den. Rutete skjorte, tørkle i halsen, dongrybukser. Cowboystøvler(var ikke det moderne for noen år siden?) hvis du har hatt, eller kan låne. Cowboyhatt.

Kjøp noe tau på Jernia og lag lasso, en sigarett bak ørene og et strå å tygge på.

Tusen, tusen takk for tips!! :)

Hva pleier å være "vanlig" å servere av alkohol på 30 årslag da? Velkomstdrink?Noe til maten? Kaffe avec?

Jeg var på cowboyfest for noen år siden. Hadde på meg lysebrune skinnstøvletter, kort olaskjørt og rutete skjorte. Bare ting jeg hadde i skapet, jeg er ikke glad i å kle meg ut, og fant ut at jeg måtte være mest mulig meg selv.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...