tingeling71 Skrevet 8. september 2011 #1 Skrevet 8. september 2011 Heisann, da var jeg plutselig en del av 3. trimester Et spørsmål: Har fått så ømt halebein, det er ganske vondt å reise seg etterhvert. Og har også litt småømt litt lengre mot hoften. Jeg trodde lenge at dette var muskulært, men nå lurer jeg veldig på om det kan være bekkenet som har begynt å krangle. Noen som har hatt det lignende? Noen gode råd i tilfelle? Jeg har hittil hatt et fullstendig problemfritt svangerskap hittil (bank i bordet) og hadde jo håpet det skulle fortsette sånn. Ikke verdens største problem foreløpig, men vondt nok og plagsomt nok.
meme86 Skrevet 8. september 2011 #3 Skrevet 8. september 2011 hallo! Jeg hadde den samme ømheten som deg i begynnelsen av 3.tri (halebein). Men jeg trodde dette kom av et gammel snowboarduhell, hvor jeg fikk forslått halebeinet kraftig, og at dette kom igjen nå pga graviditeten.. Men jeg sliter også veldig med bekkenet (må sove med puter mellom bena og diverse), så kan jo være at det heller er bekkenløsningen som gjør det..(har tidligere i svangerskapet blitt sykemeldt pga bekkenløsning). Vet ikke om dette ga noe bedre svar, men virker sannsynlig at dette er begynnelsen på bekkenløsning, desverre!
Vshb Skrevet 8. september 2011 #4 Skrevet 8. september 2011 Hei! Det begynte med vondt i halebeinet hos meg, spes. Vondt å reise seg. Nå har det "Spredd" seg til hoftene og nedover beina:/! Har fått beskjed om at knipeøvlser hjelper, å dessuten har mange gode erfaringer med behandling hos kiropraktor. Jeg har ikke vært enda, men tror jeg må prøve. Håper ikke du får det så ille...Kanskje ta kontakt med lege å få henv. Til fysio?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå