Gå til innhold

Så langt har den norske stat tatt inn 33 000 innvandrere i år.. og det går utover dagens ungdom!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Og det er IKKE innvandrernes feil! De trenger også en plass å bo (som regel på statens regning)

 

Eiendomsprisene er steget så vanvittig, og behovet for boliger øker for hver dag som går! Men hvor er regjeringens tiltak?! Hvor er våre kjære til de grader venstrevridde aviser som ikke sier et ORD om dette? Stoltenberg og co kjører landet RETT utfor, og jeg lurer på hva som kommer til å skje den dagen renta stiger. Hus til 3-4 millioner kommer til å gå for halv pris av hva de er "verdt" i dag, og folk kommer til å måtte tvangsselge for renta kommer til å bli ALT for høy til at vanlige folk klarer å balansere huslån sammen med resten av utgiftene.

 

Jeg kjenner jeg kvier meg for å kjøpe bolig fordi jeg vet hva som kommer til å skje om noen år. Vi må våkne opp!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Unnskyld meg!Hva i granskauen har renta med innvandring å gjøre???

Renta blir påvirket av økonomien i HELE verden!!

Og hva har mangel på bolig med at det er innvandrere i Norge??Har du tenkt på hvor mange av disse innvandrerne som vi trenger til å utføre alle "dritjobbene" vi normenn er for fisefine til å utføre??

 

SKJERP DEG!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar bare for meg et sitat og det er det med de venstrevridde avisene.

Det ble slått stort opp at Erna Solberg kjørte buss rundt i Norges land på kampanje. Det var lite miljøvennlig og ufattlig dyrt. Like før dette var det et lite innslag med humoristisk vri på at statsministeren helikopter, som han brukte i kampanjen måte nødlande på et jordet.

 

Ja, avisene våre er venstrevridde og på mange internett debater er det endel sensur som påvirker høyresiden negativt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og de aller, aller fleste av dem er arbeidsinnvandrere fra de andre nordiske landene og resten av eu. Norge trenger arbeidsinnvandring for å få hjulene til å gå rundt, og det er nok noen flere faktorer som spiller inn på boligprisene enn innvandringen.

 

Hvis du vet hva som kommer til å skje om noen år, kan du ikke fortelle oss mindre synske om det? Renta kommer til å stige, fordi nå er den kunstig lav. Det er ikke noe man trenger å være nobelprisvinner for å forstå. Ansvaret for at folk ikke må gå fra hus og hjem når den stiger ligger i første rekke hos folk selv og hos bankene som ikke låner ut mer enn folk kan betjene.

 

Om du kjøper bolig godt innenfor rammene av hva dere kan betjene av lån, så kommer dere nok til å klare det, enten det blir flere svenske servitører eller ikke her i landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke peiling, HI.....

 

Priser på hus har ikke noe med innvandrere å gjøre. Det har med tilbud og etterspørsel å gjøre. Og der stiller ikke noen innvandrere sterkt uansett.

 

Ja, jeg syns synd på unge i dagens boligmarked. Men selger vil jo ha mest mulig, og så lenge budene tillater det, så blir det sånn. Dette har med nordmenn å gjøre, og ikke annet.

 

Jeg var heldig, og fikk kjøpe billig. Jeg vet at om jeg skal selge en gang, så blir det til høystbydende, uavhengig av hva jeg selv ga en gang i tiden. Jeg vil så klart ha mest mulig ut av min investering.

 

Renta er avhengig av verdensbildet, og verdensøkonomien. Og verdien på den norske krona i verdensmarkedet. Ikke innvandring.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16:26

 

Er du SERIØS?!?!? Det bygges omtrent i samme fart som det gjorde for 10 ÅR SIDEN! Det har ALT med innvandring å gjøre, i og med at den norske stat ikke tar høyde for at vi får inn flere hundre tusener med nye landsmenn!! DET BYGGES IKKE NOK BOLIGER. Snakk om å være treig i oppfattelsen. Og hvis du eller noen andre skulle føle for å dra rasismekortet: dropp det. Det funker ikke, for dette her har INGENTING med rasisme å gjøre, enten man mener sånn eller slik om innvandring. Men staten må for da vitterlig vite at innvandring bærer med seg mye ekstra fra staten, og da snakker jeg ikke bare om en skyhøy voldtektsrate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror du noen gidder å høre på dine (etter mitt syn helt dumme) argumenter,når du kaller folk for dumme (eller "treige i oppfattelsen")!Er noen treige i oppfattelsen må det være DU,som ikke skjønner at renta ikke har noen verdens ting å gjøre med hvor mange boliger som blir bygget her i landet!

Jeg og synes det er vanskelig for ungdom som skal inn på boligmarkedet,men at du klarer å vinkle dette inn med innvandring er jo helt feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...