Gå til innhold

Jeg er faktisk ikke interessert i å feire bursdager på lekeland!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det er åpent for alle, det er 10 bursdagsboder som er overfyllte bestandig, det koster masse, maten smaker dritt, det er 400 unger der på en og samme gang.... Men nei, det er DET som er det store nå når vi har bedt inn til bursdag. Endel av barna var misfornøyd fordi min sønn skulle feires hjemme, med kjedelig mat og kjedelige leker...

 

Ka so har skjedd?? Gutten har blitt 4!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*hurra* lenge leve enkeltheten!

 

Heldigvis har ingen av vennene til barna hatt bursdag noe annet sted enn hjemme hos seg enda og passer meg helt fint!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, herlighet. Ble helt sjokkert jeg. Sønnen min var i en bursdag der for noen uker siden, så sikkert derfor det er blitt en snakkis. Men kjedelig?? Skal gi dem kjedelig jeg. De kan få knekkebrød og vann!

 

Liker hjemmebursdager jeg, mest fordi jeg ikke har råd til å betale skjorta for en feiring 2 ganger på 1 mnd (ungene har bursdag ganske likt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 åringen min har vært i mange bursdager, både på lekeland og hjemme hos kompisene.

 

OG bursdag er moro uansett, og han gleder seg like mye til "vanlig" hjemmebursdag som lekelandbursdag.

Så, så lenge man gjør litt uav det hjemme,tror jeg ungene synes det er stas uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal nå feire bursdag i neste uke og den blir her hjemme akkurat som i fjor.

 

Så langt har hun kun vært i en annen hjemmebursdag og alle de andre på lekeland eller liknende.

Alle ungene som var her i fjor koste seg stort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er faktisk litt enig med deg!

 

Har vært på lekeland med min datter noen ganger, og ser det kaoset som råder der blant alle bursdagsbarna og gjestene. Jeg hadde følt ansvar for alle ungene som blir bedt i vår datter sin bursdag, og tror ikke jeg hadde klart å holde "oversikten" der.

 

Da er det bedre med en god gammeldags bursdag hjemme eller finne på noe annet morsomt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15:58, du leste kanskje ikke ordentlig?? Barna i barnehagen klager fordi de må feire MITT barn i MITT hus, og ikke på lekeland!

 

Dette er første bursdagen til sønnen min med de fra barnehagen, og jeg vil ikke stresse meg ihjel.

Jenta mi har hatt alle sine dager hjemme, og de har jo ikke tid til å kjede seg. Det er jo full fart uansett :)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det vært vanlig å ha bursdager hjemme hvertfall til de begynner på skolen. Og da er det bare noen få til, så blir de 10 år, og har ikke lenger barneselskap :)

 

Har ikke lekeland her, og det er vanlig at alle har hjemme de første årene. Vi har Bowling og Dolly Dimple's som alternativer for de litt større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn har jeg hatt det også. Når det har vært en slik "man må be alle" mentalitet, har det vært hjemme. Når vi ble større og kun ba de vi faktisk var med, så gjorde vi ting som kosta mer

 

Her koster det 165 kr for 1 barn. Så ganger man det med 10....også har man brukt rimelig mye penger på en bursdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...