Gå til innhold

Drittunger på bussen som viser finger til de billistene som kjører bak....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva er greia?? Sånn holdt da aldri vi på? (Kanskje gutter er verre enn jenter??)

Uansett, istad kjørte jeg bak en buss. En gutt satt bak i vinduet og gjeipa og viste finger til meg som kjørte bak. Bak denne gutten igjen sto en annen gutt, som også stakk fram hånda og var tøff i trynet..

 

Etterpå ser jeg at det er MIN fetter som har stått sånn og vist finger (bak denne andre gutten) Nei, han vet ikke at det var meg, jeg satt med bremmen nede, hadde solbriller på og han vet ikke hvilken bil jeg har...

Jeg ble helt satt ut!! Man gjør da ikke sånn?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehehe.. de er kule barn ;) Her om dagen stod en gjeng gutter rundt 11-12 år ved veien, og viste knyttneve til alle biler som kjørte forbi ;)

 

Jeg ser bare stygt på dem, og kjører videre :) Gidder ikke vise annet enn at jeg ikke liker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knyttneve er nå en ting, og 11-12 år er noe annet. Disse går videregående (ser jeg glemte å skrive det) og da blir det for dumt, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gadd ikke å gjøre noen ting, men når jeg så hvem det var vurderte jeg å ta av meg solbrillene og kline ansiktet opp i ruta, så kanskje han ikke hadde vært så tøff, men da begynte vi å kjøre (sto i kø før det)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp gul pappmasje (litt usikker på åssen det skrives), klipp den rund, tegn store svarte streker og rundinger så det blir en kjempe smiley og klapp den opp i bilruta når de gjør sånn. Da skjønner du hvor mye du bryr deg når du kommer med en stor smiley tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vgs ungdom? jaiks, ble nesten litt flau på deres vegne! Kan aldri tenke meg det er vanlig.

 

At 10-12 åringer finner på sånt er vel litt mer normalt. Ikke greit selfølgelig, men de er prepubertal nok til det.

 

Nei, hadde det vært min fetter så hadde jeg ikke nølt med å "sladre" til foreldrene. Haha...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...