Gå til innhold

Noen med menn som har gått krigsskolen her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min samboer vurderer å søke neste år. Han har jobbet i Forsvaret i 6 år og for å komme videre i karrieren må han nesten ta krigsskolen.

Men det er jo selvfølgelig et men her. Etter disse tre årene på Linderud(vi bor i oslo), så eier forsvaret han i 6 år. Ergo de kan sende han hvor de vil.

 

Jeg har da ingen mulighet til å bli med han, da jeg har et barn fra før som har samvær med sin far annenhver helg. Jeg kan ikke ta med meg barnet til Nord norge og sende barnet med fly annenhver helg

 

I tillegg kan dette bli problematisk i forhold til min jobb(jobber turnus). Vi har også planer om å få et felles barn om et par år. Vil jeg klare to barn alene i store perioder+ jobbe 100% turnus, uten familie i nærheten. Jeg kan ikke se hvordan vi skal klare å få dette til. Samboeren min mener at jeg har rett på tilrettelegging i jobben pga dette men det har jeg vanskelig for å tro.

 

Han vil jo da komme hjem i helgene, men blir da borte i ukedagene. Det er jo ikke sikkert at han blir sendt helt nord i landet, men man har jo ingen garanti.

 

Noen som har hatt lignende utfordringer? Og hvordan løste dere dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...