Gå til innhold

Visst dette har blitt et forum ...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

der man kun lager tråder for å rakke ned på alle som stiller både dumme og alvorlige spørsmål så takker jeg for meg! Man ser jo ikke lenger forskjell på hva som er "spøk og alvor"... Himmel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man ser forskjell på hva som er spøk og alvor hvis man bruker en smule intellingens........

 

Men noen innlegg er ærlig talt så gøye at det er umulig å la være å kommentere;-) Eks: "må jeg ha på jakke hvis jeg skal ut i dag?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Dette er jeg helt enig i. Barn i magen skal ikke være et forum hvor man ikke tør å skrive noe i frykt for å bli hengt ut.

 

Jeg ber dere derfor tone dere ned litt. Jeg kommer til å stenge brukere ute om det er noen som ved gjentatte anledninger er ufine.

Dere kan jo se litt på disse reglene:

http://barnimagen.no/felles/support/regler_for_bruk_av_forum

 

Jeg har også tatt kontakt med brukeren som skriver inn 15:43.

 

Så jenter, vis hverandre litt respekt. Og prøv heller å backe opp hverandre!

 

Hilsen Elin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENIG!!! Jeg er faktisk redd for å skrive innlegg her inne! Noen ganger er det noen som hakker på rettskrivingen, og andre ganger er jeg dum som spør det jeg spør om!

 

Dessuten er jeg sykt lei det der honkle greiene som kommer igjen hele tiden! ARGH!!!!!

 

Blir så glad hvis dere begynner å stenger ute folk! Men si fra når det skjer og hvorfor, så andre dibbere ser at det skjer og kanskje skjerper seg!

 

Det er jo også bare til å slutte å henge her inne, men jeg likte meg her for noen år siden og håper det skal bli som før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er enig, skrev et lignende innlegg tidligere. Jeg er ny her på anonymforum, og er helt sjokkert over alle frekke og slemme kommentarer. Og lurer på hvorfor det er så gøy å såre andre! Jeg skal heretter trykke klag på meldinger jeg syns er upassende, for å hjelpe til å luke ut problemet, slik at dette kan bli et hyggelig sted å være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, jenter.

Det er kjempebra om dere hjelper til. Er et stort forum, og vanskelig å ha helt oversikt.

Men vi jobber med det, så skal ikke skylde på det.

 

Jeg vil jo gjerne at dette skal være et forum som alle liker, og hvor dere føler dere trygge på at dere kan spørre om hva det måtte være.

 

Så dette skal vi få til!!

 

Ha en fin dag.

Elin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...