Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #1 Del Skrevet 8. september 2011 Var det først på den ordinære ultralyden dere fant det ut? Eller skjønte dere det lenge før? Sitter med en rar følelse av at det kanskje er to, men vet ikke helt om det er to jeg ønsker å se på ultralydskjermen når den tid kommer. Det virker veldig slitsomt med to små! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #2 Del Skrevet 8. september 2011 Vi valgte å ikke gå på noen som helst ultralyd, så det kan jeg ikke svare deg på. Men når det er sagt, det er stressende til tider med tvillinger ja. Men det er noe du fint klarer, ren rutine. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #3 Del Skrevet 8. september 2011 Ingen ultralyd?? Ikke den ordinære heller? Kan jeg spørre hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #4 Del Skrevet 8. september 2011 14:50 her. Rett og slett fordi vi ville alt skulle gå naturens gang. Vi ville ikke vite kjønnet, vi ville ikke vite noe av om fosteret var friskt. Vi ville ikke vite noe om evt, downs syndrom osv osv. Barnet skulle vi beholde uansett, og svangerskapet skulle gå som det var ment. (ja, vi er nok gammaldags) men det var ikke et alternativ med mindre jordmor fant noe unormalt ved kontroller, som hjerterytme, lite bevegelser ect. Magen ble ganske så stor, og til en stor glede var det den dagen (11 uker før termin) vi var på en kontroll hos jordmor pga jeg hadde kjent voldsomme bevegelser og mye vondt i korsyggen og begynnende rier, hun fant 2 bankende rytmer. Fødte den dagen 2 perfekte guttebabyer, sunne og friske. De har aldri hatt noe problemer i ettertid, er 4 år siden. Nå er jeg gravid igjen, og ble nesten pålagt å gå til ultralyd pga risikoen for et tvilligsvangerskap igjen og for tidelig fødsel. Vi vet ennå ikke kjønnet, det forblir en overaskelse denne gangen også, men nå er det bare en huleboer i magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå